Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste lezer ,
Mijn naam is bert wanders , mijn hobby is mechanica (techniek in het algemeen) sport en snuffelen op kapaza etc
mijn leeftijd is 38 en ik heb de slag gemist om goed mee te komen met de wetenschap van computers ;-)
Ik ben dus een redelijke computer analfabeet ,maar ik begrijp vaak wel de mechanische (hardware ) werking van een pc.
Software daarintegen is vaak hocuspocus voor mij.

Mijn richtlijnen om iets betreffende pc of andere muldimedia spullen aan te schaffen haal ik dan ook vaak uit de reviews die ik napluis op het net.

zo dat is mijn achtergrond. ik hoop dat ik me zo correct heb voorgesteld ;-) gr bert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo bert, welkom op Pctuts.

Het is soms ook een ingewikkelde materie, maar als je ergens een probleem bij hebt.
Vraag het dan gewoon op het forum en wie weet weten wij of een ander lid het antwoordt.

m.v.g. Pluis
 
Hallo Pluis ik heb ondertussen een (vrij lang) vervolg verhaal op het forum gezet met mijn ervaringen met Medion. Mocht je interesse hebben kijk dan maar eens. Tis nu al 0.45 uur dus ik gooi de pannen erop . misschien tot morgen ;-)
(het ging een paar keer mis met versturen vd berichten vandaar) gr bert
 
Ik heb de topicvraag aangepast, er stond: gevoel van misleiding<!-- google_ad_section_end -->
 
Hallo Pluis ik heb ondertussen een (vrij lang) vervolg verhaal op het forum gezet met mijn ervaringen met Medion. Mocht je interesse hebben kijk dan maar eens. Tis nu al 0.45 uur dus ik gooi de pannen erop . misschien tot morgen ;-)
(het ging een paar keer mis met versturen vd berichten vandaar) gr bert

Wannies, ook van mij welkom. Maar ik vrees dat ik Uw revieuw over Medion gemist heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan