Voorzichtig met Ashampoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Ik heb met “Ashampoo WinOptimiser 2010 Advanced” mijn disc willen opschonen met allerlei nare gevolgen: <Hostproces voor Windows services werkte niet meer>, sommige geluiden waren weg, het onderhoudscentrum was maar gedeeltelijk te bereiken, sommige programma’s werkten niet meer, etc. Wat heb ik daar spijt van gehad! Zelfs op de normale manier het herstel-programma uitvoeren ging ook niet! Uiteindelijk heb ik in de >veilige modus< het systeemherstel kunnen uitvoeren en terugkeren naar een toestand van twee dagen vroeger. Gezweet heb ik!
Uiteindelijk werkt mijn Pc-tje weer als een zonnetje. Met “Advanced Uninstaller”, “Revo-Uninstaller” of “CCleaner” heb ik zoiets nooit voorgehad. Dit is dus geen verzoek om hulp, maar om jullie te laten weten hoe voorzichtig je moet zijn met dergelijke experimenten. Ashampoo is weg en ik hoef het niet meer terug te zien. Het ligt misschien aan mijn instellingen, maar dat zou toch niet mogen gebeuren. Ik wens het geen enkele pc-freak om zoiets voor te hebben. Gelukkig maar dat Win7 dit herstelprogramma heeft, anders zat ik met de brokken.
 
Goed om weten dat het echt niet aan mij ligt. Dank voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan