Status
Niet open voor verdere reacties.
hey

ik heb een probleem mijn pc vraagt telkens om updates te doen en dan afsluiten als ik dit doe dan voert hij de updates uit maar als ik hem nadien terug opstart dan komt er op configuratie updates zijn niet uitgevoerd en dan iets met wijzigingen. mijn pc blijft wel elke keer achter die updates vragen en ik kan ook plots niet meer afdrukken ik veronderstel dat dit hiermee te maken heeft. kan iemand mij aub zo snel mogelijk helpen.

grtz
 
hoe bedoel je? hij heeft dit al meerdere keren gedaan maar dan was er- geen enkel probleem en nu inees wel :s
 
Kan je laten weten welke update problemen geeft ?
Al systeemherstel gedaan ?
Wat is je besturingssysteem ?
 
ik weet niet welke update problemen geeft dat is het net.
heb net systeemherstel gdn en het is nog niet opgelost
ik heb windows 7
 
probeer dit eerst eens ...
Hoi, na het runnen van dit tooltje van Microsoft (knopje Fix it) moet het over zijn: How do I reset Windows Update components?
Nadat je dit gedaan hebt even Windows Update draaien en de laatste updates binnenhalen.

indien dat niet geholpen heeft doe dan het volgende ..

Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Tik hier het volgende in:
net stop wuauserv
rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution
net start wuauserv

Hiermee wordt de service automatische update gestopt, alle gedownloade data wordt verwijderd en de service wordt opnieuw gestart. Het zou namelijk zomaar kunnen zijn dat er in de map Softwaredistribution een fout zit.
Let wel: de map wordt weer opnieuw aangemaakt door het proces "Windows Update" en zal ook weer opnieuw gevuld worden. Eventueel geweigerde updates zullen opnieuw aangeboden worden!
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft niet meer afdrukken: lees en probeer dit eens.

ik kan niet printen
Als advies krijg ik na de printopdracht om de printer opnieuw toe te voegen
Nadat ik dat probeer krijg ik de melding dat de print spool service niet actief is
Wat doe ik hieraan?

Probeer deze eens handmatig te starten:

rechtsklik op deze computer>beheren>services en toepassingen>services>print spooler>even handmatig starten en kijk of het dan wel werkt. Daarna op automatisch zetten
 
mocht het bovenstaande géén oplossing bieden om de print spooler service in te schakelen kun je dit tooltje gebruiken ....Printer problems in Windows

A troubleshooter is an automated tool that can find and automatically fix some problems with your computer. Printing troubleshooters can fix problems with installing a printer, connecting to a printer, and errors with the print spooler—software that temporarily stores print jobs on the computer's hard disk.
 
Laatst bewerkt:
je kan ook handmatig controleren of de print spooler service is ingeschakeldt : deze zou op automatisch moeten staan ..
doe het volgende
open Configuratischerm
klik vervolgens op Systeembeheer
dubbel klik op Services
zoek hier in de lange lijst naar Print Spooler
dubbel klik op print spooler en je zet deze op Automatisch
bevestig met toepassen en ok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan