Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Jefke vraagt aan zijn papa: "hoeveel zou mijn piemel wegen"?
De papa denkt effe na en zegt: "ik denk ongeveer 100 gr."
Waarna Jefke aan zijn papa vraagt: "hoeveel zou uw piemel wegen"?
De papa denk weer efkes en zegt: "ik denk ongeveer 500 gr."
Waarna Jefke naar zijn opa gaat met dezelfde vraag: "hoeveel zou uw piemel wegen"?
De opa denk ook efkes en zegt: "ik denk héél veel want oma krijgt hem niet meer omhoog!"
 
haha ; hier nog zo'n schuine ....

ne boer die jonkman gebleven is won een lottery : en dacht "sé ik go de bloemekes es buite zette !"
zoe gezegt , zoe gedaan en he go nor antwerpe in de rose buurt...
awel hé vroeg zich af : waarom da die vrouwkes vor da raam zatte!!!
en uit niewschierigheid klopte hé op een venster raam , da vrouwke da daar zat wenkte hem binne te kome : en hé ging binnen ..
hé vroeg haar wa ze door deedt !!!
ze nam hem daarop mee ...en begon met hem te spelen ..
hé dacht waarom nie ich kom nie alle dage in antwerpe..en liet her da ma doen !
da vrouwke nam een pluim tydens het spel en streelde zijne anus .....
na een tydje zei hé sé wa moet ik ne doen schieten of scheten ...
 
in de reeks:

1) ik ben véél sterker dan vroeger! vroeger had ik namelijk mijn 2 handen nodig om mijn stijve naar beneden te krijgen, nu kan ik dat met één vinger...

2) een man loopt door de rosse buurt in Antwerpen en klopt op een raam, maar er komt niemand. bij het volgende raam komt er een dame kijken. hij doet teken door met zijn duim en wijsvinger te wrijven om te vragen wat het moet kosten. de dame steekt haar 2 handen op en doet er 2x teken mee. 2000 frank dus. te duur. bij het derde raam klopt de man weer op het raam en de dame die komt krijgt opnieuw de gebarenvraag naar de prijs. zij steekt 1x1 geopende hand op. 500 frank. de man gebaart de vrouw het raam open te doen en zegt:...

amaai madam, 500 frank is ook niet veel voor zo'n groot thermopane-raam!!
 
in de reeks:

1) ik ben véél sterker dan vroeger! vroeger had ik namelijk mijn 2 handen nodig om mijn stijve naar beneden te krijgen, nu kan ik dat met één vinger...

2) een man loopt door de rosse buurt in Antwerpen en klopt op een raam, maar er komt niemand. bij het volgende raam komt er een dame kijken. hij doet teken door met zijn duim en wijsvinger te wrijven om te vragen wat het moet kosten. de dame steekt haar 2 handen op en doet er 2x teken mee. 2000 frank dus. te duur. bij het derde raam klopt de man weer op het raam en de dame die komt krijgt opnieuw de gebarenvraag naar de prijs. zij steekt 1x1 geopende hand op. 500 frank. de man gebaart de vrouw het raam open te doen en zegt:...

amaai madam, 500 frank is ook niet veel voor zo'n groot thermopane-raam!!

Kan je dat nog steeds met Franken betalen dan ?
 
bil50ea.jpg
 
dacht dat je dit te zien kreeg met de combi toets altgr+e in te drukken ....€ ;)
 
dacht dat je dit te zien kreeg met de combi toets altgr+e in te drukken ....€ ;)

Je hebt helemaal gelijk hoor. Zie dit even als humor van Antwanneke en mij (lachen) Wij kennen elkaar al wat langer denk ik.
 
wist wel dat het een grapje was , wilde alleen maar graag de bevestiging van antwanneke of hij het euro teken kon vast krijgen met de combi toets altgr+e
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan