vraagje over syst tray

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

ben

Gast
ik wil outlook in mijn systemtray hebben staan. dit kan zomaar niet zonder hulp van een progje.
Heeft iemand een tip welke te gebruiken? Of is er ergens een register ding die je kan doen.Of moet ik het bij opstarten zetten in msconfig.

Heb nu powermenu in gebruik,maar dit moet altijd meedraaien op achtergrond.[OPLOSSING]
ga hier slotje opgooien. deze is superhandig.
Zal hem bij downloads zetten.

thx mr2t
Outlook Express kan dit niet, Outlook Express is een erg uitgekleede versie van Outlook, en juist het opstarten in de systray zit er niet in.
Er is wel 1 speciaal proggie voor Outlook Express ontworpen die het wel in de systray zet.
http://www.r2.com.au/software.php?page=2&show=hideoe
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is wat ik bedoel,je moet een ander prog gebruiken ervoor.Momenteel powermenu draaien.
Maarja dacht een registertweak ofzo.
 
hey Ben
als ik je goed begrijp wil je een snelkoppeling maken naar de werkbalk naast "start " ? waarom het icoontje nie slepen naar de balk ??
of rechts klik op de balk en snelkoppelingen aanduiden ??
 
hey Ben
als ik je goed begrijp wil je een snelkoppeling maken naar de werkbalk naast "start " ? waarom het icoontje nie slepen naar de balk ??
of rechts klik op de balk en snelkoppelingen aanduiden ??

Systemtray is niet op de taakbalk naast start maar wel het apparte vakje rechts in de taakbalk (waar de tijd staat).
 
hey J W
even goed kijken naar de mogelijkheden met rechts klik op de werkbalk naast " start " enne even testen , ik kan er alles op krijgen .....dus veronderstel ik een ander ook ???? en het staat naast het uurwerk !! ;)
 
hey J W
even goed kijken naar de mogelijkheden met rechts klik op de werkbalk naast " start " enne even testen , ik kan er alles op krijgen .....dus veronderstel ik een ander ook ???? en het staat naast het uurwerk !! ;)

U bedoelt gewoon de "Taakbalk" en niet het vak "Systemtray".
Naar de taakbalk kunt u elk icoontje slepen, maar dit werkt niet in het vak Systemtray.
 
jongens jongens geen discussies hé (lachen)

bedoel rechts onder aan het scherm en niet links. Zo is het misschien duidelijker
 
hey Ben
diskuteren is gezond zolang ieder het prob van een ander " wil " begrijpen soms is het moeilijk om een uitleg te begrijpen dus veronderstel ik dat J.W dit wel ergens zal getest hebben of via via .. maar zal dit wel even nazien dit is toch een " proef " pc dus we zien wel
 
hey Ben
even gedaan wat ik daar straks heb gezegd maar kl..... het gaat veel sneller op de wijze die ik reeds heb gezegd gewoon rechts klik en even zoeken en je vind het wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan