vraagske of mijn laptop vista wel zou kunnen verdragen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Ja hallo ik heb een vraagje zou mijn laptopke Vista kunnen dragen terweil hij niet al te traag is? ;) Zoude is zo lief willen zijn op inn mijn profiel te kijken en te zien ofdat zou lukken? ;)
Ale alvast bedankt voor dit te lezen eh

Yves
 
Wat is een 'Windows Vista Capable'-pc?

Dat is een nieuwe pc met het Vista Capable-logo waarop Windows Vista kan worden uitgevoerd. Alle versies van Windows Vista leveren basisfunctionaliteiten, zoals innovaties op het gebied van het organiseren en opzoeken van gegevens, beveiliging en betrouwbaarheid. Op alle Windows Vista-pcs zijn deze kernfuncties beschikbaar. Voor sommige functies in de Premium-versies van Windows Vista—zoals de nieuwe gebruikerservaring Windows Aero—is geavanceerdere of extra hardware nodig.
Een Windows Vista-pc moet minimaal over het volgende beschikken:
  • Een recente processor (minimaal 800 MHz<SUP>1</SUP>).
  • 512 MB systeemgeheugen.
  • Een grafische processor die geschikt is voor DirectX 9.
Windows Vista Premium-pc's
Voor een nog betere ervaring met Windows Vista, waaronder ook Windows Aero, hebt u een pc nodig die 'Windows Vista Premium Ready' is, of kiest u een pc die voldoet aan de Premium Ready-vereisten die hieronder worden omschreven. Voor functies in bepaalde Premium-versies van Windows Vista, zoals televisie kijken en het opnemen van televisieprogramma's, is extra hardware nodig.


Een Windows Vista Premium-pc moet minimaal aan de volgende vereisten voldoen:
  • 1 GHz 32-bits (x86) of 64-bits (x64) processor<SUP>1</SUP>.
  • 1 GB systeemgeheugen
  • Ondersteuning voor DirectX 9-graphics met een WDDM-stuurprogramma, 128 MB grafisch geheugen (minimaal)<SUP>2</SUP>, Pixel Shader 2.0 en 32 bits per pixel.
  • Vaste schijf van 40 GB met 15 GB vrije schijfruimte.
  • Dvd-station<SUP>3</SUP>.
  • Audio-uitgang.
  • Internettoegang.
http://www.microsoft.com/netherlands/windowsvista/getready/capable.mspx

1Gb is miss weinig maar wel genoeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan