Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond in Hkey local machine /software een entry FFFFFFFF
Iemand die toevallig weet wat dit kan zijn en kan ik die verwijderen?
 
Geen idee wat dit is. Wat staat er verder vermeld aan sleutels o.i.d.
Maak een backup van het register en verwijder de entry eens.
Mocht er iets niet goed werken, kun je de backup altijd weer terug zetten.
 
de enige registery waarde die ik ken met 8x f ( ffffffff) is een tweak die toegepast werd op XP om deze sneller en stabieler te maken ...

zie dit onderstaande ...BELANGRIJK deze dien je dus nu NIET uit te voeren !! je dient alleen maar na te gaan of het deze is!
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager
Hier zie je dan rechts vermeld de 32-bit DWORD-waarde met de naam LargePageMinimum deze heeft nu een hexadecimale DWORD-waarde van ffffffff
 
Ik had de register waarde geexporteerd maar inmiddels terug gezet omdat ik nu weet dat er een bepaalde link met een programma kan zijn.Hierbij nog de gegevens van de sleutel.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ffffffff\CN9ACNF2YK05BQ


de enige registery waarde die ik ken met 8x f ( ffffffff) is een tweak die toegepast werd op XP om deze sneller en stabieler te maken ...

zie dit onderstaande ...BELANGRIJK deze dien je dus nu NIET uit te voeren !! je dient alleen maar na te gaan of het deze is!
HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager
Hier zie je dan rechts vermeld de 32-bit DWORD-waarde met de naam LargePageMinimum deze heeft nu een hexadecimale DWORD-waarde van ffffffff
 
Ja, kan zijn... en zal waarschijnlijk ook zo zijn. Maar elke serieuze applocatie gaat zeker zo geen sleutels aanmaken. Dit is een typische random sleutel welke meer doet denken aan een virus.
Rechts klik op de FFFFFFFF sleuten, exporteer naar een backup bestandje en verwijder deze daarna. Voor het geval van kan je deze backup (van enkel die sleutel) terugzetten. Nooit zomaar de hele registry backupen en op eender welk moment terugzetten. Heeft weinig nut.
 
Ik heb de register sleutel geëxporteerd en kreeg daarna problemen met het automatisch opstarten van internet.
Moest elke keer de SSID en code sleutel weer intypen.
Na terug zetten van de sleutel start alles weer normaal op.
 
Heb je een virusscan gedaan met bijvoorbeeld malwarebytes? Ik zou dat ten sterkste aanraden eigenlijk. Ik kan geen enkele referentie terugvinden van Microsoft die jou bevindingen staven ivm je wireless profile. Dat heeft niets met die Regsitry key te maken. Er is volgens mij hier gegronde reden om je systeem eens te scannen.
 
Ik zal dat eens doen een virus scan en malware bytes draai ik ook regelmatig.
Wel heb ik recentelijk spyhunter er af gehaald op een alternatieve manier dus zal vanavond die registersleutel weer eens opslaan ter controle.


Heb je een virusscan gedaan met bijvoorbeeld malwarebytes? Ik zou dat ten sterkste aanraden eigenlijk. Ik kan geen enkele referentie terugvinden van Microsoft die jou bevindingen staven ivm je wireless profile. Dat heeft niets met die Regsitry key te maken. Er is volgens mij hier gegronde reden om je systeem eens te scannen.
 
Nee dat programma heet Spyhunter en je kunt het alleen verwijderen na het betalen van 30 dollar zodat je met de betaalde versie dit programma weer kunt verwijderen.
Het is puur nep en misschien heb ik nog ergens verdwaalde registery sleutels staan.
Begin er niet aan dit programma te downloaden want je komt er niet meer af zelfs Revo uninstaller kan het er niet af krijgen.



 
@ wipo
start de XP op in veilige modus als administrator
zoek op de c: in de map program files de map waar "spyhunter" geinstalleerd werd klik deze aan met rechts en verwijder deze .
dit is niet de gebruikelijke weg maar werkt mogelijk wel.
herstart de pc na deze verwijdering ,op de gewone manier ..
 
Er bestaan tal van tools om je systeem op te schonen en te optimaliseren en opschonen van spyware enzo. Vroeger was ik daar ook een fan van. Vooral de registry optimizers en van die tools. Maar... die dingen zijn echt niet nodig en helemaal niet nuttig op een OS zoals Windows 7.
Eén zeer goede raad; gebruik een paar tools die betrouwbaar zijn en werken ivm beveiliging. Antivirus app en eventueel een firewall app. Malwarebytes kan je ook meetellen als betrouwbare app. Vergeet al die optimizers etc. Je PC draait even goed of slecht met of zonder die tools. In veel gevallen doen ze dus zelfs meer kwaad dan goed...
 
Inderdaad is dat ook zo maar soms blijf je te lang experimenteren met allerlei programma's.
Inmiddels Malware bytes gedraaid en die heeft niets gevonden maar die Spyhunter gaf heel veel fouten aan om je dus zo te verleiden hun programma te kopen.
Pc is weer goed momenteel en bedankt voor de hulp.
Trouwens veel probeer ik via de site majorgeeks.com maar die kennen jullie misschien al wel.



Er bestaan tal van tools om je systeem op te schonen en te optimaliseren en opschonen van spyware enzo. Vroeger was ik daar ook een fan van. Vooral de registry optimizers en van die tools. Maar... die dingen zijn echt niet nodig en helemaal niet nuttig op een OS zoals Windows 7.
Eén zeer goede raad; gebruik een paar tools die betrouwbaar zijn en werken ivm beveiliging. Antivirus app en eventueel een firewall app. Malwarebytes kan je ook meetellen als betrouwbare app. Vergeet al die optimizers etc. Je PC draait even goed of slecht met of zonder die tools. In veel gevallen doen ze dus zelfs meer kwaad dan goed...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan