vulgaire plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Axl

Gast
Ik kwam bij een ronde langs mijn berichten een erg vulgaire plaatje tegen op dit forum.
Dit is niet netjes en voor de jeugdige bezoekers wel heel erg al zal niet iedereen al engels kunnen lezen.

Omdat dit denk niet kan en door de beugel kan meld ik het.

GS2EFRC.png
 
daar kunnen wij helaas niet veel aan doen vermoed ik ...mischiens dat de Tuts zelf wel iets weet !
 
Er zijn onlangs al enkele van die links geblokkeerd omdat deze ongewenste software aanboden.
Kan je de link van de plaatje eens posten zodat Tuts deze kan blokkeren?
 
Ik ga daar niet op klikken weet niet wat er achter zit.
Ben daar heel voorzictig mee straks zit ik met een virus
 
straks zit ik met een virus

Niets vulgair aan het plaatje te zien ... het feit dat je dergelijke reclame krijgt kan te wijten zijn aan malware: dus niet "straks", maar NU. Een topic openen in de malwarezone lijkt me geen overbodige luxe te zijn.
 
Niets vulgair aan het plaatje te zien ... het feit dat je dergelijke reclame krijgt kan te wijten zijn aan malware: dus niet "straks", maar NU. Een topic openen in de malwarezone lijkt me geen overbodige luxe te zijn.

Nee hoor die plaatjes zijn heel goed mogelijk. Het gebeurt regelmatig dat dergelijke zaken te zien zijn.
Kan je op zich weinig aan doen, behalve telkens de link blokkeren.

Of Axl zou een addblocker kunnen installeren, dan ziet hij die ook niet meer.
 
Nee hoor die plaatjes zijn heel goed mogelijk. Het gebeurt regelmatig dat dergelijke zaken te zien zijn.

Nog nooit last van gehad hier. Waarschijnlijk gebruikt Axl een "foute" browser, maar zoals reeds aangehaald is een grondige cleaning niet overbodig.
 
Nog nooit last van gehad hier. Waarschijnlijk gebruikt Axl een "foute" browser, maar zoals reeds aangehaald is een grondige cleaning niet overbodig.

Zodra je ingelogd bent, verdwijnen de afbeeldingen / reclame meestal.
Zet je een vinkje tijdens het inloggen bij "Mij onthouden" net onder je gebruikersnaam en leeg je de cookies nooit, zal je de bewuste reclame niet te zien krijgen.
 
Ik laat mijn nickname niet onthouden, cookies worden dagelijks verwijderd en heb geen last van dergelijke toestanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan