Status
Niet open voor verdere reacties.

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS,
Heb na mijn upgrade naar Windows 10 geprobeerd om de software en drivers voor HP Deskjet 4200 series opnieuw te downloaden vanaf de HP-site omdat het niet meer werkte via de originele installatiedisk ( verouderde drivers). Dit lukt maar ten dele maar ik kan wel afdrukken en ook scannen via een "workaround" (Windows faxen en scannen). Zou dit kunnen komen omdat mijn PC de 'BING-bar' ( hoort bij het HP installatiepakket) weigert te installeren. Ik krijg dan een melding dat "HP Solutions" niet werkt omdat de installatie niet compleet is.
Kortom het printen en scannen werkt nu wel maar wel via een omweg en steeds weer nieuwe meldingen bij het opstarten dat het programma HP niet naar behoren werkt. Tamelijk vervelend !!!
Grrrrrrrrrrrrtjs,
Elzo
 
dit heeft niets met de bing bar te maken ...
zelf gebruik ik hier de HP Deskjet F4210 all in one en deze doet het hier goed zonder een omweg ..
welk versie heb jij ...van de 4200 serie ...*onderstaande driver is geschikt voor eender welke van de 4200 serie
Ashampoo_Snap_2016.02.07_22h51m31s_006_.png

*HP Deskjet F4200/F4210/F4224/F4235/F4240/ F4280 All-in-One Printer series Full Feature Software and Driver

*de installatie dien je op te starten als zijnde de administrator.. tevens dien je de compatibiliteitsmodus Windows 7 te gebruiken ..

Ashampoo_Snap_2016.02.07_23h07m11s_007_.png
 
Hallo Qtex,
Ik gebruik ook de HP Deskjet F 4210. Heb al een paar keer alles verwijderd en via dezelfde link opnieuw proberen te installeren maar krijg dan toch later de melding dat de installatie niet volledig is... "Printer solutions" is hierdoor niet toegankelijk of te openen....
 
denk er aan dat je eerst de installatie installeert ...door deze op te starten met een rechts klik uitvoeren als administrator ....
de Printer mag niet aangesloten zijn met de usb ...deze dien je pas aan te sluiten als dit gevraagd word ... deze mag wel aan staan !
als de installatie gedaan is dan klik je met rechts op de snelkoppeling en pas je de compatibiliteitsmodus aan !
 
is uwe windows ook een 64bit systeem ...
indien zo dan kan ik je de driver bezorgen die ik hier in mijn data base heb staan ... hier werk de printer dus probleemloos .
 
Heb geïnstalleerd zonder aansluiting van de usb-kabel en dat later pas gedaan toen er om gevraagd werd. Niet rechts geklikt als admin. uitvoeren...
Maar ik ga dit opnieuw proberen...Hoe moet ik de comptabiliteitsmodus aanpassen ???
 
ik ga je de driver bezorgen want daarjuist haalde ik eens de driver op die men dus beschikbaar stelt en ik zag dat deze dus niet alles heeft meegekregen ..
onderstaande afbeelding is deze die men nu beschikbaar stelt ...
7c675dfeb4-Ashampoo_Snap_2016.02.07_23h21m00s_009_.png


deze 2de afbeelding is van de driver die ik in mijn database heb bewaart ...
7c68cae60a-Ashampoo_Snap_2016.02.07_23h25m46s_010_.png


*zie je het verschil ..
 
zo heb ik het gedaan met succes en geen problemen :

ouwe software verwijderen , HP Solutions verwijderen ( is toch een waardeloos progje als je geen HP desktop of laptop hebt ) en reboot
software Driver-Productinstallatiesotfware gewoon ophalen hier en installeren :
http://support.hp.com/nl-nl/drivers...l-in-One-Printer-series/3390945/model/3746669
op dezelfde pagina HP Print and Scan Doctor voor Windows downloaden en installeren.
reboot.....en gaan met die banaan
(y)
 
daar ben ik het niet mee eens .... dat jij dus beweerd dat de "HP Solutions Center" een waardeloos progje zou zijn !
**tevens de link waar jij naar verwijst werd eerder al meegedeeld !
deze heeft de TS zelf al in gebruik.
 
verklaar eens waarom dat je over een HP desktop of laptop moet beschikken ...
*zelf heb ik hier de HP Deskjet F4210 All in One "Printer/Scanner/Fax" en heb dus een gewoon samen gestelde desktop in gebruik .. waarop deze HP Solution Center gewoon te gebruiken is ...
 
oo dan was het een ander programma van HP , dan ben ik in de war met iets anders sorry , dan is deze HP Solution Center alleen voor printers
vind alleen vreemd als je naar die link gaat die ik gaf daar HP Solutions Center niet bij staat om te downloaden , dan kan ik het eens proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan