w10 versie 1708-125 slaapstand "verdwenen" en beeld uitgerokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Heb een laptop Toshiba Satelite L550-129 en het volgende doet zich voor:
In het menu om af te sluiten of terug op te starten is het slaapstand commando verdwenen.
Tevens is het beeld op het scherm vervormd, een cirkel is dus een ovaal. Als je in explorer Google opent dan zijn de lettertekens driekeer zo groot dan normaal.
De eigenaar denkt dat het probleem nog voor de laatste update is ontstaan. De resolutie is normaal ingesteld en de lettergrootte staat op 10 % dus ook normaal.
Ik verdenk wel dat een update deze problemen heeft veroorzaakt maar weten jullie misschien iets meer?
Grt
Jdr
 
klik eens start>instellingen >systeem >energiebeheer en slaapstand ..klik verder op extra energie instellingen
klik verder op gedrag aan/uit knop bepalen >klik verder op instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn ..
zet het vinkje aan bij slaapstand en sla deze wijziging op.

wat betreft het beeld denk ik inderdaad dat dit met de update te maken heeft ...jij dient waarschijnlijk het vorig besturingsprogramma van je videokaart te gebruiken ...indien deze vervangen werd .
 
zal ik doen zodra ik bij mijn zuster passeer (haar laptop)
De veranderde instelling slaapstand zal dus ook door de update veroorzaakt zijn want ik weet dat de eigenaar dat nooit zal doen.
Bedankt al voor de hulp.
Jdr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan