Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ,

Zijn er al eerste indrukken gekoppeld aan de praktijk van enige testers ?
Op onze computerclub was er enkele maanden geleden iemand die als betatester meewerkte en een kleine demo gaf.

Onze eerste indrukken waren dat er toch weer enkele dingen als vanouds worden. En dat stemt ons goed gezind.
Aankopers van computer of laptop die tijd hebben, raden we momenteel aan even te wachten tot W10 meegeleverd word en je geen update moet aanvaarden achteraf.

Misschien zijn er nog andere meningen...

Thnks

Prettig eindejaar(y)
Msahc
 
Wat vooral aangepast gaat worden aan Windows 10 is de manier van werken. Terug meer naar het vertrouwde Windows 7 gevoel. Enkele aanpassingen zijn er wel uiteraard, welke wel te smaken zijn (door mij toch). Technisch is en was Windows 8 wel ok. Dit gaat volgens mij bij Windows 10 wel dezelfde richting uit. Dus op dat vlak zat alles wel vrij goed en gaat er waarschijnlijk ook wel beter op worden.
Voor bedrijven gaat dit ook zeker een verademing zijn. Laten we zeggen dat iedereen er wel goed mee zal varen. Ik ben alleszins voorstander.
 
W10

Wat vooral aangepast gaat worden aan Windows 10 is de manier van werken. Terug meer naar het vertrouwde Windows 7 gevoel. Enkele aanpassingen zijn er wel uiteraard, welke wel te smaken zijn (door mij toch). Technisch is en was Windows 8 wel ok. Dit gaat volgens mij bij Windows 10 wel dezelfde richting uit. Dus op dat vlak zat alles wel vrij goed en gaat er waarschijnlijk ook wel beter op worden.
Voor bedrijven gaat dit ook zeker een verademing zijn. Laten we zeggen dat iedereen er wel goed mee zal varen. Ik ben alleszins voorstander.


Akkoord Dragon,

Zo zie ik het ook.
Maar durf je los van al het bovenstaande mijn gevoel ook delen (van ondertussen 25 jaar), dat het precies is, dat mensen (bij deze snelle opvolging van besturingssystemen) precies de methode aangenomen hebben om steeds 1 versie-stap over te slaan? Is het niet financieel of intellectueel getint dan toch zeker emotioneel.

Met dank

Msahc
 
Ik ben niet iemand die een nieuwe besturing wil hebben omdat er een nieuwe besturing is.
Zo lang mij oude besturing aan al mijn wensen voldoet en het wordt nog ondersteund hoef ik niet zo nodig iets nieuws.
Zeker na het proberen van Windows 8 en de kater die je aan zoiets over houdt.

Een poosje terug de preview Windows 10 versie eens op een test pc geinstalleerd.

Eindelijk heeft Microsoft geluisterd naar z'n klanten en de startknop + menu terug gebracht.
Een pre vond ik ook dat de tegels gewoon op het bureaublad zichtbaar konden worden gemaakt en dat je niet naar die nare tegelomgeving hoeft te gaan.
Verder is het moeilijk om een goed oordeel te geven over deze nieuwe besturing omdat dit nog een testversie is.
Enkele apparaten kreeg ik niet geinstalleerd met Windows 7 drivers.

Op dit moment ben ik nog goed tevreden over Windows 7, tenzij Windows 10 mij veel nieuws en gemakken te bieden heeft. Uiteraard zal ook ik dan vallen voor deze besturing.
 
Ik heb zojuist Windows 10 weer eens opgestart.
Regelmatig gebruik ik nog steeds de al oude dos prompt.
Wat blijkt in Windows 10, ik kan direct een opdracht plakken met CTRL-V, gekopieerd uit een Excelsheet.
In W7 moet ik dat eerst met de rechtermuisklik en daarna bewerken doen.
 
Vraagje aan Lana/Ddragon
Is er maar één startknop die van oude Win7?of is ook optie om de originele van Win8 te hebben?
Zelf wil ik namelijk dat mannekens blad niet!
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan