Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Als ik Windows 10 opstart krijg ik een scherm met afbeelding. Dit scherm krijg ik voor het aanmeldscherm.
Ik zou die afbeelding willen weervinden om iets aan te passen. Maar weet niet waar ik die kan vinden.
Heb zowat alle mappen nagezien en vind dit nergens terug. Wie kan me meer op weg helpen?
 
bedoel je hier met opstarten dan een verse opstart of eerder het opstarten vanuit slaapstand !
want ik vermoed dus dat jij hier bedoeld dat je dus eerst het vergrendelingsscherm te zien krijgt .
en deze vind je dus via start> instellingen > persoonlijke instellingen > vergrendelingsscherm
 
bedoel je hier met opstarten dan een verse opstart of eerder het opstarten vanuit slaapstand !
want ik vermoed dus dat jij hier bedoeld dat je dus eerst het vergrendelingsscherm te zien krijgt .
en deze vind je dus via start> instellingen > persoonlijke instellingen > vergrendelingsscherm

Klopt volledig, maar waar (welke map) kan ik die afbeelding vinden?
Het gaat om dat eerste scherm. Het stoort mij, dat er op zo een mooi scherm een fout zit gemaakt door de fotograaf. Onderaan in het landschap staat een rugzak. Deze valt volledig uit de toon bij deze afbeelding.
 
je kan zelf een afbeelding kiezen van u zelf zo heb ik hier een map met afbeeldingen opgeslagen op een externe schijf en hier uit heb ik dan mijn vergrendelings afbeelding geselecteerd ...

Ashampoo_Snap_2015.10.19_09h57m31s_002_.jpg
 
je kan zelf een afbeelding kiezen van u zelf zo heb ik hier een map met afbeeldingen opgeslagen op een externe schijf en hier uit heb ik dan mijn vergrendelings afbeelding geselecteerd ...

Bekijk bijlage 15478

Klopt, dit is het scherm dat ik heb. Knipsel.JPG
Je zit het niet op deze verkleinde afbeelding, maar op de onderkant staat een rugzak in het beeld. Ik vind deze een hele mooie foto, maar ik zou die rugzak graag verwijderd zien. Dus de vraag is niet "Hoe kan ik een andere afbeelding selecteren" Maar "Waar kan ik die betreffende afbeelding vinden die je hier ziet"
 
Kijk eens Lokale schijf C kies daar de map windows in de windows map vind je een map web met daarin weer een aantal mappen zoals 4K screen en wallpaper in de Map screen moet je ze normaal vinden img103.png


sucses
 
na de verwijzing van Zapatha vind je inderdaad de afbeeldingen terug in de C: Windows / Web /Screen ..
deze open je dan met een viewer en je zoomt uit ..tot dat de rugzak verdwenen is .. maak er een printsreen van en sla deze op als een .jpg bestand ...plaats vervolgens deze in de map Screen ...
ga naar je schermvergrendelingsscherm en klik op bladeren ... navigeer dan naar de Screen map op de C
en selecteer je nieuwe afbeelding ...
met dank aan Zapatha voor het aanbrengen van de oplossing ..

Ashampoo_Snap_2015.10.19_11h22m24s_003_.jpg

Ashampoo_Snap_2015.10.19_11h27m55s_004_.jpg
 
dezelfde afbeelding maar dan zonder de rugzak ..

4ba540c93f-Ashampoo_Snap_2015.10.19_11h38m38s_005_.png

Inderdaad, dit heb ik zopas ook gedaan. Vind dit veel mooier. Bedankt aan beiden, Qtex en Zapatha voor het aanbrengen van de oplossing. Ik ben heel tevreden met het bekomen resultaat. Heb daar al enkele uurtjes op gezocht. Moeilijk als je de naam niet kent van de afbeelding. Maar zoals altijd hebben we hier op de site tal van mensen die met raad en daad bijstaan. Bedankt hiervoor.
 
Ik heb voor een eigen foto gekozen van de kids, maar wel heel erg interesant om te weten dat het wel kan natuurlijk.

Ik doe dit niet meer. Wij hebben 3 gehuwde dochters elk met 2 kinderen. Het is moeilijk om eentje hiervan er op te zetten.
Natuurlijk kunnen ze alledrie met een wisselbeurt op het scherm komen. Maar van elk gezinnetje hangt er een mooie foto in de living. Dus we hebben alles.
Daarom een natuurbeeld. Alhoewel die van Qtex heeft schoner natuur dan die van mij. Die van Qtex heeft een paar vooruitstekende punten.(lachen)
 
Hahaha, dat landschap van Michel is mooi en dat van Qtex heeft ook wel iets moois te bieden. Ik heb ook nog zulke gehad gelijk Qtex in een ver vervlogen tijden, maar tijden veranderen he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan