Status
Niet open voor verdere reacties.
@J.W. je krijgt dan ook geen melding ... start het zoeken eens op naar updates .
 
Hoe wist u dat die update daar klaar stond????? -m--m--m--m-

Ga zo dadelijk eens proberen van die te installeren.

Op mijn smartphone had ik hier wel een melding over, maar de tekst is in het Italiaans... dan maar niet op gereageerd.
 
Hoe wist u dat die update daar klaar stond?

ik heb me de gewoonte aangemaakt om minstens 1x per week op updates zoeken te klikken meestal is dit dan ook in de nacht van dinsdag op woensdag ... juist voor dat ik slapen ga !
 
ik heb men laatste 3 updates ook pas gekregen met zelf op naar updates zoeken te klikken

110Knipsel.JPG
 
Gewoonlijk kreeg ik die meldingen over updates van Eset. Maar ditmaal dus niet...

Mijn versie van Eset smart security 9 zou niet compatibel zijn met deze versie van W10

Geklikt op laten bijwerken naar versie Eset 10.

Afwachten wat er gaat gebeuren.
 
Nog eens opgestart en geen meldingen meer dat Eset 9 niet compatibel is met de nieuwe versie van W10.
 
Opnieuw na de update (pas gisteren binnengekregen omdat we op weekend waren) niet meer kunnen opstarten met pincode. Moest selecteren om op te starten met Windows paswoord. Eerst de pincode moeten verwijderen, opnieuw opstarten en pincode terug instellen.
Raar, maar telkens na een serieuze update dezelfde foutmelding. Het ligt niet aan een verkeerde code zoals Windows meld. Code is juist en Windows fout.
 
Opnieuw na de update (pas gisteren binnengekregen omdat we op weekend waren) niet meer kunnen opstarten met pincode. Moest selecteren om op te starten met Windows paswoord. Eerst de pincode moeten verwijderen, opnieuw opstarten en pincode terug instellen.
Raar, maar telkens na een serieuze update dezelfde foutmelding. Het ligt niet aan een verkeerde code zoals Windows meld. Code is juist en Windows fout.

Nog geen problemen mee gehad
 
Nog geen problemen mee gehad

Je bent een geluksvogel zo als er ook vele andere geluksvogels zijn.

Het is momenteel wereldnieuws als je de Media een beetje volgt over een in veel gevallen falende Anniversary update.

Daarom mijn advies: Als je deze update tegen kunt houden, doe dit dan ook tot er berichten verschijnen dat Microsoft oplossingen voor de problemen heeft gevonden en de Media niet meer rept over deze mislukking.

Ook hier op het forum heb ik het een en ander langs zien komen. Helaas kan ik hier niet helpen omdat ik mijn trouwe goed werkende Windows 7 systemen zo lang mogelijk trouw blijf en daarom te weinig van Windows 10 weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan