Wachtwoord Herstel + Reset CD voor Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Wachtwoord kwijt en Windows kan niet meer worden opgestart? Gebruik dan deze cd.

Met deze cd (slechts 5 MB groot!)) start je de PC op.
Daarna kun je van elke gebruiker of administrator het wachtwoord verwijderen/resetten,
je hoeft geen enkel wachtwoord te kennen.
Nu kun je elke gebruiker weer gewoon opstarten zonder wachtwoord; Windows start door naar het bureaublad.
Daarna kun je natuurlijk weer een nieuw wachtwoord instellen voor elke gebruiker.
De cd is ook geschikt voor het resetten van Domain Administrator passwords.
OS: XP/Vista/2000/2003/2008
Taal: Engels
Freeware

De .ISO na downloaden branden als image, niet als data, anders kun je met de cd niet booten (=opstarten).
Zorg er voor dat de computer als eerste vanaf cd start en niet vanaf de harde schijf; de opstartvolgorde kun je in het BIOS aangeven.
 

Bijlagen

  • Wachtwoord_Herstel.rar
    5.2 MB · Weergaven: 111
daar was ik al van op de hoogte toen ik de iso met ultra iso ontleedde ; zag ik de xp map i386 vermeld staan ...
dus waarschijnlijk werkt deze alleen voor XP
 
daar was ik al van op de hoogte toen ik de iso met ultra iso ontleedde ; zag ik de xp map i386 vermeld staan ...
dus waarschijnlijk werkt deze alleen voor XP

Deze kan ik op werk testen want is zo een xp dat niet meer wil verder opstarten omdat wachtwoord niet juist is.
 
Kan je dat niet met iets anders dan *.rar sturen? Ik heb geen Winrar of zoiets...
MvG ||| WW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan