Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ik gebruik op mijn laptop w8 en sinds gisteren heeft de kleine erop zitten te tokkelen en nu geraak ik er niet meer op , hij zegt telkens verkeerd wachtwoord .Hoe kan ik er nu terug op???
 
het betreft hier om het account w8woord of eerder om het bios w8woord dat je dient in te geven om te kunnen starten ..
m.a.w. kan windows gestart worden of niet maar kun je dus niet op je account omdat deze beveiligt werd met een w8woord .
 
dus Windows kan gestart worden !

ben je in het bezit van de recovery cd ....
indien zo start je op van af deze en je selecteer de opdrachtprompt ..
Ashampoo_Snap_2014.04.04_10h05m25s_006_.png


Start op vanaf de opdrachtprompt en geef de opdracht netplwiz in
Haal het vinkje weg bij de vermelding
“" Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken "”
Bevestig je keuze met toepassen en ok
en herstart nu je systeem.

Noteer dat het vinkje ook kan en mag aanstaan indien er nooit een wachtwoord werd ingesteld ...
Indien er wel een wachtwoord werd ingesteld en je zet het vinkje uit ..
Omdat je er dan vanuit gaat dat dit het beste is ...
Ben je denkelijk verkeerd want wat je nu behaald heb is gewoon het feit dat het wachtwoord nog steeds actief is maar dat je deze dus niet meer handmatig dient in te geven ....
Dit gebeurd nu Automatischs.

Je maakt vanaf heden gebruik om je Automatisch aan te melden met een wachtwoord !
 
succes ermee ..
vergeet niet de Secure boot uit te zetten in de bios ..(indien aanwezig )
tevens dien je ook het opstarten vanaf de cd als eerste te zetten .
 
betreft het hier om de Windows 8.1 64 bit of om de windows8 64 bit of eerder om de win8 32 bit te gaan ...
ene ik zou het straf vinden dat de links hier in het forum je door verwijzen naar spyware ! ( kan dit haast niet geloven !)
 
succes..
nadien zou je gewoon moeten kunnen herstarten zonder dat je een w8woord dient in te geven ...
lukt dit echter niet dan dien je een automatische herstel te doen .
 
graag gedaan ...
tip..
vanaf heden word je dus automatisch aangemeld , vergeet dit w8woord dus niet en maak je desnoods een w8woord herstel cd aan .
-dit kun je vanaf het configuratiescherm > gebruikers account> wachtwoordherstelcd maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan