Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Goede namiddag.
Ik heb een pc die ik wil opstarten, doch er moet een wachtwoord worden gegeven en dit ken ik niet. Hoe kan ik dit omzeilen om toch de computer toch te starten?
Bedankt.
 
Eerst even twee vraagjes, is deze pc van u zelf en bent u het wachtwoord vergeten ?
Dag Pluis,
dit is een pc die ik heb meegenomen van een containerpark. Dus van een onbekend iemand. Het was enkel maar om eens te zien of men de HD goed heeft gekuist, want ik zal , indien hij nog goed werkt, een nieuwe installatie opzetten.
 
Een Windows wachtwoord resetten is helemaal niet onmogelijk. Maar voor de reden opgegeven is het beter gewoon een nieuwe installatie uit te voeren. We willen je wel verderhelpen, maar beperken ons hierbij wel. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt.
 
Een Windows wachtwoord resetten is helemaal niet onmogelijk. Maar voor de reden opgegeven is het beter gewoon een nieuwe installatie uit te voeren. We willen je wel verderhelpen, maar beperken ons hierbij wel. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt.
Ja, ik heb er alle begrip voor hoor. Als ik verdere hulp nodig heb, kom ik nog eens langs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan