Was een cadeautje van Microsoft

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
nee serieus beiden doen hier hetzelfde ... ik zie geen verschil !

Mik

Medewerker
Forumleiding
Hier ook 2 dezelfde berichten. Zien er hetzelfde uit.
Enige verschil, bericht in #1 leid naar een zwart beeld op een internet site.

Lana

Niet meer actief
Een leuk bewegend gifje.
In Nederland hebben wij daarvoor de F5 toets tussen de F4 en F6 toets gestopt. Doet soms wonderen.

unniversary.jpg

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
druk ik de F5 toets in dan vernieuwd hier dus mijn pagina in de edge .

Mik

Medewerker
Forumleiding
Inderdaad, die F5 (staat bij mij ook tussen F4 en F6) doet niet anders dan scherm verversen.

Het komt op mij over als een grap, alleen begrijp ik hem niet.

Ik krijg wel de indruk dat Microsoft de Windows 10 gebruikers iets heeft aangedaan.

Er brandt een kaarsje. Dan komt er een kat binnen door het raam. De kat verdwijnt weer. En dan brandt er weer/nog steeds een kaarsje. Helaas ontgaat mij nog steeds de clou.

Dat komt waarschijnlijk doordat ik nog steeds op Windows 7 zit. Dan ga je op een gegeven moment toch geestelijk achterlopen. En dat moment lijkt nu aangebroken te zijn.

Lana

Niet meer actief
1 troost, ik ben ook een Windows 7 gebruiker, maar ik kreeg onderstaand bericht:

=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

Hallo Windows Insider,

Het afgelopen jaar hebben Windows Insiders zoals u meegeholpen om Windows 10 nog geweldiger te maken. Vandaag vieren we de eerste verjaardag met u en al onze andere Insiders. Dankzij uw feedback is Windows wat het nu is, en wordt het elke dag nog beter.

WIN_YearOne_610px-nl-NL.jpg

Leuke feitjes

Hieronder volgen enkele feiten over het Windows Insider-programma sinds de start van Windows 10:

◾Insiders hebben meer dan 8,6 miljoen feedback-items verzonden.
◾Insiders hebben meer dan 443 miljoen uur in Windows 10 doorgebracht.
◾Het Insider-programma is nu beschikbaar in 30 talen.

Bedankt!

U hebt wel wat verjaardagscadeautjes verdiend.

◾Exclusief Insider-achtergrondpakket >Download hier
◾Exclusieve Insider-GIF-animatie Ninja Cat >Download hier en deel
◾Exclusieve badge van het Insider-programma. Als u in het eerste jaar van Windows 10 een versie van Insider Preview hebt geïnstalleerd, verschijnt deze badge binnen de komende paar dagen op uw profiel in de Feedback Hub. In de toekomst kunt u meer badges verdienen.

Nogmaals bedankt en we hopen dat u nog vele jaren lid van het programma blijft.

Het Windows Insider-team

Bovenaan Onderaan