Status
Niet open voor verdere reacties.
He allemaal ik heb hier nog allemaal p4 pcs liggen.
Ik wil ze binnenkort gaan verkopen.

maar mijn vraag is, wat zijn die dingen nog waard?

specs.
2 ghz p4 processor
512 mb ram
cd player.
videokaart 64 mb.

alvast bedankt.
 
Niet veel meer waard in Holland.
Als ik geluk heb, haal ik een P4 kompleet met alles er op en er aan gratis van de grofvuilstortplaats hier.

Als hij het nog goed doet en met besturing en licentie, zou ik er nog 20 tot 25 euro voor over hebben.
 
Spreekwoord zegt "Wat een gek ervoor geeft."
Maar iemand die een beetje op de hoogte is, zal niet rap geld bovenhalen. Bovendien is de markt zo goed als verzadigd.
Je kan bovendien een dual core systeem (zonder Windows) kopen voor minder dan 300€ hier in België.
 
Laatst bewerkt:
@mik, er zijn altijd liefhebbers die graag die oude systemen willen hebben.
Om bijvoorbeeld eraan te knutselen;)
 
@mik, er zijn altijd liefhebbers die graag die oude systemen willen hebben.
Om bijvoorbeeld eraan te knutselen;)

Ik schreef toch al "Wat een gek er voor geeft".
Maar wat knutselt ge nu aan een systeem die goed werkt?
Mijn motto is ook "Vervang nooit het winnend team" of in nog beter Nederlands: "Wat goed loopt, laten lopen."
 
ik vermoed dat Ge ook niet stilstaat bij de evolutie van ' Ubuntu ' of heb ik het mis? tja ik word bijna een jaartje ouder, mijn zicht, geheugen, ... en tja het wordt tijd voor een vrouw, die de helft is van mijn leeftijd!!!
Rijk worden doe ge toch niet! ........................................................(als echte Belg/Vlaming)
Doneer ze aan een lagere school, ....
 
en 2 onderhouden ......of hoe men van oude pc bij jonge vrouwen geraakt.

Hoeveel wordt r nu eigenlijk gevraagd voor die oude pc's ? Was overlaatst in een occasiecentrum en ze stonden daar tussen de 40 en 60 € volgens besturingssysteem en HD en geheugen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan