Status
Niet open voor verdere reacties.
MD85081 heet dat ding.Dell D830 W7 32 bit ,vermoedelijk Vista drivers.
Ik stop met dolen op Google.Waarom is nu een webcam abnormaal moeilijk om er een driver voor te vinden.Moet die van Dell,Medion,Microsoft of van mijn Nvidea driver zijn.?
Bij Skype heb ik even mezelf gezien voor een profielfoto.Voor de rest werkt dat niet.Nooit 1 Skype-gesprek gedaan.Dus Skype krijgt die webcam in werking.
 
Bij NoDevice.com had ik wat drivers uit slangenkuil geprobeerd.Die falen omdat ze voor XP zijn.Uiteindelijk moest ik AdWarecleaner gebruiken om wat proper te maken.
Even de meldingen dat er geen driver aanwezig is.
Webcam é.PNGWebcam.PNG
 
Ik zie een geel driehoekje met zwart uitroeptekentje. Dat verwijst naar een defect apparaat en niet naar verkeerde stuurprogramma's of niet geïnstalleerde stuurprogramma's.
Ga eens in apparaatbeheer kijken of daar dat geel driehoekje bij een apparaat of apparaten word weergegeven.
 
Probeer deze eens in de compabiliteitsmodus, hij is voor Windows 98 en Windows ME en XP

Download de bijlage en pak deze uit naar een map. Je hebt dan een exe bestand. Ga daar op staan met rechtermuisklik en kies helemaal onderaan voor eigenschappen.
Nu zie je een schermpje met het tabblad Compabiliteit.
Zet een vinkje bij Dit programma uitvoeren in Compabiliteitsmodus voor en kies daarna Windows 7 Er van uitgaande dat dit uw besturing is.
Klik op Toepassen en daarna op OK.
Probeer daarna het programma te installeren.
 

Bijlagen

  • cam85081win9xp.rar
    1.8 MB · Weergaven: 134
Unknown device? Het USB apparaat wordt niet herkend... Is volgens mij toch een onbekend apparaat waarvoor geen stuurprogramma gevonden/geinstalleerd werd. Indien er een correcte apparaatnaam bij vermeld stond is het mogelijk defect, maar nu...? Kwestie van een correcte driver te vinden.
 
Ik koop niks dat mss niet gaat werken.Oftewel mis ik de installatie cd van de webcam.Of ik ga met mijn laptop naar de winkel om te testen.Geen toogschuivers.
Door terrorisme zal elke webcam zoveel mogelijk geregistreerd zijn.Een geheim nr in 't filmpje zodat ze je vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan