webcam logitech C500 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg mijn webcam niet aan de praat altans geen beeld.
Ik heb de drivers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ook de drivers van internet geprobeerd maar niets helpt.
Ik blijf zwart beeld houden.
Help mij AUB
 
Heb ik ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet, ik ben bang dat er wat ontbreekt op mijn computer.
Ik heb een illegale versie van windows 7
 
Ik mis wel drivers voor mijn multimedia video controller en ethernet controller dus die heb ik buiten werking gezet, heeft dat er wat mee te maken???
 
Hij geeft inderdaad gele uitroeptekens aan bij die controllers, en bij stuurprogramma bijwerken krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden tijdens een poging om het stuurprogramma (Hauppage win tv 878/9 WDM video driver) bij te werken
 
Tsja, je zal eerst een goed werkende PC moeten hebben voordat je verder kunt gaat met diverse randapparatuur aansluiten.
Werkt de USB Hub bijvoorbeeld goed ? Hierop sluit je neem ik aan de Webcam.
 
toch even verder graven in de besturingen van je webcam, want een uitroepteken is niet goed. als je de update wizard opstart vraagt hij om online te mogen zoeken. zet dat even uit en ga verder met de schijf. na even zal de wizard misschien zeggen dat er geen betere driver is. kies dan om opnieuw te proberen, met een bestand op een locatie die je zelf kunt kiezen en ga naar de cd.

en als dat allemaal niet werkt denk ik dat je toestelletje stuk is ;!
 
Dan geeft hij dit aan....... dat er een fout is opgetreden tijdens een poging om het stuurprogramma (Hauppage win tv 878/9 WDM video driver) bij te werken
 
Baba,
Dit is een van de betere Webcams. Je moet het gewoon aan de praat krijgen.
Zo een kenner van bestuursystemen ben ik niet, maar ik heb al veel problemen zelf gevonden met in »Uitvoeren« (Win key + R), »perfmon /report« te typen. Je wacht een minuut of twee (Windows zegt één minuut, maar dat is niet zo) en je krijgt een diagnostisch rapport waar je veel kunt mee doen.
Om je register te controleren typ je in Opdrachtprompt (als administrator) »sfc /scannow«. Deze contolleer systemen zijn bij mij standaard procedure. Met »dxdiag« kan je ook wat doen in »Uitvoeren«, maar je moet wel een expert zijn (niets voor mij dus).
Succes!
WaWa
 
Laatst bewerkt:
Baba,
Dit is een van de betere Webcams. Je moet het gewoon aan de praat krijgen.
Zo een kenner van bestuursystemen ben ik niet, maar ik heb al veel problemen zelf gevonden met in »Uitvoeren« (Win key + R), »perfmon /report« te typen. Je wacht een minuut of twee (Windows zegt één minuut, maar dat is niet zo) en je krijgt een diagnostisch rapport waar je veel kunt mee doen.
Om je register te controleren typ je in Opdrachtprompt (als administrator) »sfc /scannow«. Deze contolleer systemen zijn bij mij standaard procedure. Met »dxdiag« kan je ook wat doen in »Uitvoeren«, maar je moet wel een expert zijn (niets voor mij dus).
Succes!
WaWa

WaWa, bedankt voor je nuttige bijdrage. even ertussen gooien dat dxdiag niet moeilijk is hoor. heeft een duidelijke interface zoals msconfig.exe, gpedit.msc, services.msc, etc...

Baba: ik heb de indruk dat je ergens verkeerd denkt. het updaten van een driver lukt niet altijd via MSWindows. in principe heb je een schijfje bij de cam geleverd gekregen. gebruik die als je die nog hebt. indien je wordt uitgenodigd de recentste driver van het web te plukken, niet doen! gewoon die van de schijf installeren.
 
Baba en Antwanneke,
Zo heb ik het met mijn Webcam ook gedaan. Alleen het progrmma van de CD geïnstalleerd. »No problem».
BB,
WaWa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan