Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hamelp

Gast
Ik heb een interne webcam op mijn MSI Wind U200. Doordat de recovery niet meer werkte heb ik op advies van een medewerker van de winkel waar ik de laptop gekocht had de recovery partitie verwijderd en Windows 7 er met behulp van een installatieschijf opgezet. Resultaat: Windows oké, maar het programma wat standaard op de laptop na recovery geïnstalleerd was waarmee de webcam wel werkte heb ik nu niet meer. Dit is al jaren geleden gebeurt maar mijn webcam werkt al die tijd alleen nog in Skype. Weet iemand een oplossing?
 
Ik heb Windows 7 in 32 bit versie. Het is niet direct dat de webcam niet werkt want in Skype doet de webcam het wel. Ik heb nu een "WebcamViewer V1.0" gedownload en hiermee werkt het ook, dus dat blijkt het probleem niet te zijn. Het probleem is dus het programma, dat een gratis onderdeel was van de geïnstalleerde software, maar het schijnt een nogal prijzig programma te zijn dus Ik denk dat ik op zoek moet gaan naar een vergelijkbaar programma of het maar moet laten voor wat het is.
 
en over welk programma heb je het dan ....
bedoel je hier dan de System Control Manager (SCM) ?
indien zo kun je deze ook ophalen via de vermelde link eerder hier boven ...je dient dan de Utility te nemen .
 
Ik was ondertussen op een programmaatje gekomen waarmee je foto's kon maken en dat werkte. Maar . . . De tip Van "Pluis" was DE OPLOSSING. Dit was waar ik naar zocht.
 
fijn dat het verholpen is ...gezien je de U200 vermelde heb ikzelf niet gezocht naar een mogelijke oplossing zoals deze van Pluis.
hierbij zet ik deze dan op slot ...close
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan