Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen,

Ik heb in kladblok een code gekopieerd en geplakt die begint met < en eindigt met >
Deze code is bedoeld voor een web clock , die men kan gebruiken voor bijvoorbeeld een blog,
maar ik zou die graag invoegen in een powerpoint ( Microsoft Office 2007)
Weet iemand hoe ik dit moet klaarspelen of zijn er andere tips om een "lopende" tijd in een powerpoint
te krijgen ?

Groetjes van Margaret
 
Bedankt alvast voor jullie reacties !

@butterflyice : ik heb die bewuste code in kladblok omgezet naar .html bestand en wanneer ik dit open met internet explorer zie ik toch alvast die klok met de juiste tijd, dit lukt dus ...
Maar daarna zit ik strop, in powerpoint 2007 kies ik dan voor invoegen - hyperlink en daarna weet ik het niet meer en google geeft me ook
geen kant-en klare oplossing...
Nog enige suggesties of oplossingen ?

Groetjes van Margaret
 
Bedankt butterflyice !
Ik heb de invoegtoepassing gebruikt en inderdaad, bij het afspelen van de diapresentatie in powerpoint krijg ik de
lopende klok met correcte uuraanduiding te zien. Alleen ... na het opslaan als .pps verschijnt de klok niet meer...

Groetjes van Margaret
 
Dan zal het helaas niet gaan wat je kan je geen andere klok gebruiken of heb je een voorbeeld van de klok die je wilt gebruiken misschien kunnen we een andere vinden.
 
Een dikke merci aan butterflyice voor de goede raad en nuttige link !
Het is me na heel wat tijd en gezucht toch gelukt om heel die diavoorstelling met de werkende klok op te slaan, en dit als .ppsm, wat voor mij geheel nieuw was!
Bij veel tijd ga ik terug van nul beginnen met heel dit gegeven, maar ik denk althans dat het "opslaan als .ppsm" voor
de hele oplossing heeft meegezorgd.
Groetjes van Margaret
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan