Status
Niet open voor verdere reacties.
geachte leden bedankt voor de respons op mijn website van het poppentheater
helaas heb ik de website moeten sluiten van mijn voorzitter daar het poppentheater niet meer draaide
met deze wil ik ook melden dat ik een nieuwe site gemaakt heb voor mijn schoonzus aangaande onthaalmoeder
de website is http://droomvlucht.telenet.be
graag opmerkingen aangaande de site nog steeds als leek he
groetjes
jp
 
Bezocht.

Ik klik op Foto's opvang en krijg een totaal andere layout te zien ( dat is niet goed )
Dan klik ik linksboven op het rode pijltje dat zegt een niveau hoger te gaan, kom ik op een pagina wat ik niet wil. Dus de Home button mis ik dus.

Misschien zitten er nog meer van dit soort fouten ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bezocht.

Ik klik op Foto's opvang en krijg een totaal andere layout te zien ( dat is niet goed )
Dan klik ik linksboven op het rode pijltje dat zegt een niveau hoger te gaan, kom ik op een pagina wat ik niet wil. Dus de Home button mis ik dus.

Misschien zitten er nog meer van dit soort fouten ?


Mooie website jp voor een leek :duimop:
pluis ik zie niet wat jij bedoelt hier open ik alle foto, goed te zien geen probleem.
Of jp heeft het aangepast nu ?
 
Een terug klik knop (home) mankeert zeker op de foto pagina, ofwel het doel - de verwijzing naar de foto's instellen als _blanc.
Oppassen met onderlijning van woorden geeft het gevoel dat dit linken zijn en zeker wanneer ze dan nog in een verschillende kleur staan.
 
geachte leden bedankt voor de respons op mijn website van het poppentheater
helaas heb ik de website moeten sluiten van mijn voorzitter daar het poppentheater niet meer draaide
met deze wil ik ook melden dat ik een nieuwe site gemaakt heb voor mijn schoonzus aangaande onthaalmoeder
de website is http://droomvlucht.telenet.be
graag opmerkingen aangaande de site nog steeds als leek he
groetjes
jp

Beste Jp,
Je website "gelezen". Wie ben ik om je te verbeteren qua opzet en ideeën?
Maar ik wil je gerust een tip geven dat het dactylografisch en grammaticaal niet helemaal correct is.
Laat het eens onder de loep nemen van iemand die je taal wat kan "oppuntstellen".
Iedereen zal er baat bij hebben.
Kijk gerust eens maar naar mijn website: www.cursiefjes.tk.
Ook die is niet perfect want ik krijg maar voortdurend kritiek erop. Ik wacht op de uwe (en van de andere leden).

Succes JP!
Groeten.
Jan C.
 
jancoessens,
Ik heb even naar je site gekeken, maar waarom stel je ze niet voor in een nieuwe post ?

Zie hier en maak een nieuwe post aan met jouw website zo verschijnt die ook in de volgende nieuwsbrief.
 
Waarom hebben de buttons een witte achtergrond ?
Geef de witte kleur dezelfde kleur als de website achtergrond, staat veel professioneler.

Ik versta onder inlichtingen toch echt hele andere dingen hoor, dan alleen wat informatie.

Ik zou ook eens wat aan de spelling doen, het is nu van Tokkie nivo:
vroegkommertjes (vroegkomertjes)
of in groep (of in een groep)
kinderstoel.flessendrinkers (kinderstoel. Flessendrinkers)
yohurt (yoghurt)

Aan het begin staat dat het kind gebracht word, maar ik lees aan het einde niet dat ze gehaald worden ? (lachen)

Doe je voordeel met deze tips. :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan