Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi

Heb de laatste tijd nogal wat problemen als ik iets wil over kopiëren van de interne of externe hd naar de usb stick de snelheid veel verschilt en de data nadien niet kan afgespeeld worden of niet zichtbaar is.

Groeten
 
Het is mogelijk dat externe hardware media players niet alle CODEC's ondesteunen en daarom de betreffende media niet kunnen afspelen. Maar meestal ondersteunen die wel een groot aanbod... dus daar gaat het probleem waarschijnlijk niet zitten.
Hetgeen je vermeld; de bestanden zijn beschadigd... het is mogelijk dat je USB stick nietmeer optimaal werkt. Al eens getest met een andere USB stick met dezelfde bestanden? Is de enigste mogelijkheid om uitsluiting te geven hierin.
 
Heb al verschillende stick's geprobeerd en heb enkel het probleem op 1 en dezelfde pc, dus niet op een andere pc als ik dan naar de overdracht snelheid kijk is dit bijna constant ook op de laptop, denk zelf dat het gebeurt als er teveel activiteit op de hd plaats vind. Alhoewel ik niet echt kan zien dat er zoveel activiteit gaande is enkel het geluid van de hd dat ik vast stel.

Alvast al bedankt voor de snelle reactie.
 
Beschrijf eens kort die PC welke de problemen verooraakt aub?
CPU (type...), Operating System (Windows versie...), Moederbord (merk/model),...
Als je niet alle informatie hebt, niet erg dan... Is maar om een beeld te vormen van je situatie.
 
Valt nog wel mee. Zou toch geen probleem mogen veroorzaken van zulke aard. Al eens een volledige virusscan laten lopen?
Ik raad aan volgende te downloaden, installeren, (updaten) en runnen;
Malwarebytes anti-malware (gratis)
Hitman Pro (proef/activatie voor 30 dagen)
 
Valt nog wel mee. Zou toch geen probleem mogen veroorzaken van zulke aard. Al eens een volledige virusscan laten lopen?
Ik raad aan volgende te downloaden, installeren, (updaten) en runnen;
Malwarebytes anti-malware (gratis)
Hitman Pro (proef/activatie voor 30 dagen)
Geen problemen
Misschien een oud beetje met een USB 1.1 poort. Dat kan de boel behoorlijk vertragen en kan grote datastromen meestal niet goed aan.
Idd. usb 2
De voorgestelde scanners al geprobeerd geen problemen, net hdtune laten lopen en deze gaf een error bij de benshmark-test ben nu de errorscan test aan het runnen.
Alle poorten reeds geprobeerd steeds het zelfde
 
Probeer eens een andere USB stick.
Zo'n stick heft niet het eeuwige leven.
Ook dat heb ik geprobeerd, denk dat het aan de interne harde schijf ligt, tijdens de error scan waren er verschillende "beschadigde blokken", de leessnelheid ging dan drastisch naar beneden, heb nog ergens een hd-tje liggen ga die eens proberen, maar dat zal ergens verder deze week zijn. Indien het probleem weg is zal ik het hier melden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan