Status
Niet open voor verdere reacties.
Welk is nu 't beste voor in Windows 7 ?

CDBurnerXP , NERO Burning Rom Lite of cdrtfe?

Moet ook cd's en DVD's kunnen kopïeren.

Heb nog wel een Full Nero 6.6 liggen maar naar 't schijnt is die te oud en gaat dat niet voor in Windows 7



Heb op m'n desktop die CDBurnerXP met Windows XP en telkens ik een dvd wil kopîeren die ik voordien al had gemaakt krijg ik deze fout :

CDBurnerXP - Fout.jpg


nochtans speelt hij normaal af zowel op TV als op PC.

Doe ik misschien iets fout ?
 
wat wil je branden sunny? data of andere? want dat bepaalt in grote mate welk programma je best kiest.

voor iso gebruik ik imgburn.
voor dvd en cd nero 8.

maar er zijn zooooo massaal veel freeware branders dat het heel erg moeilijk is een goed advies te geven. het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt en het makkelijk kan gebruiken. een kwestie van het net dus af te schuimen :p
 
De beste brandersoftware is deze die je best onder de knie hebt.
Probeer dus één program te krijgen en experimenteer ermee tot je het goed kan bedienen. Liefst Nederlandstalig.
Eenmaal je het kent, niet meer veranderen tenzij upgraden.
Ik gebruik Nero (ondertussen versie 10) al jaren. Ik doe er alles mee wat ik ervan verlang. Veranderen doe ik niet meer.
Beter ééntje waarmee je goed overweg kunt dan 10 dat je niet begrijpt.
 
Bedankt voor de reply,

@ Antwanneke ,

Het is eigenlijk meer om een dvd te kopîeren

@ Mik,

Ik gebruik op m'n desktop met XP ook Nero maar versie 6 nog en gaat toch niet in Windows 7 hé , voor op m'n laptob?

Denk dat ik die van Ashampoo eens ga proberen de versie 6 is Free en Nederlandstalig, als ik dat goed vind kan ik nog altijd upgraden naar de 11, heb nog andere progs van Ashampoo en ben daar wel tevreden van.
 
vandaag bieden bij gaotd een volwaardige brander aan ...in veelle opzichten is deze zelfs gebruiks vriendelijker dan nero
over welke gaat het dan .....wel dit is de ashampoo burning studio 10.0.9 ellements .....
noteer dat die enkel vandaag kan opgehaald en geactiveerd kan worden met de sleutel die je van hen toegestuurdt krijgt via je email adres
 
Hello allemaal,
Allereerst nog mijn beste wensen voor 2012 , ben al wel wat laat maar was er even niet.


Spijtig maar was daarmee ook te laat voor : ashampoo burning studio 10.0.9 ellements .... niks aan te doen, verder nog de groetjes en tot de volgende keer,Sunny- :2544::duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan