Welk programma gebruiken voor geripte film

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Ik heb een film geript voor eigen thuisgebruik met DVD Shrink. met welk gratis programma kan ik deze bezien op mijn computer. Ik beschik niet over Win DVD of iets anders. Met Media Player 11 lukt dit niet. Ik moet het geripte bestandje VIDO_TS in een programma kunnen slijpen op het bureaublad om zo te kunnen zien. MAAR MET WELK PROGRAMMA ??
 
Ik heb een film geript voor eigen thuisgebruik met DVD Shrink. met welk gratis programma kan ik deze bezien op mijn computer. Ik beschik niet over Win DVD of iets anders. Met Media Player 11 lukt dit niet. Ik moet het geripte bestandje VIDO_TS in een programma kunnen slijpen op het bureaublad om zo te kunnen zien. MAAR MET WELK PROGRAMMA ??

Dit programma is maar tijdelijk gratis en dan weer kopen, ik zoek iets gratis.;)
 
ooo toch niet freeware
ik heb hem niet gedownload dacht dat het freeware was de zeveraars :p
ik heb dat op mijne pc staan omdat
vroeger als je een dvd speler kocht dan was dat program er bij
als je nu een dvd speler koopt krijg ge niks :shame:
zal ook nog eens zoeken
 
ooo toch niet freeware
ik heb hem niet gedownload dacht dat het freeware was de zeveraars :p
ik heb dat op mijne pc staan omdat
vroeger als je een dvd speler kocht dan was dat program er bij
als je nu een dvd speler koopt krijg ge niks :shame:
zal ook nog eens zoeken


Niet erg, er is nog een oplossing dat ik net ontdekt je brand het bestand VIDEO_TS op een herschrijfbare dvd en dan kan je het zo afspelen op je pc. en het was ook de bedoeling om dit enkel op de pc te zien. snappie:duimop::duimop:(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan