welke modem met ingebouwde draadloze router?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey iedereen

ik had graag jullie mening willen weten welke modem met ingebouwde draadloze router jullie zouden aanstellen voor mij

het is de bedoeling dat ik later er een laptop zou kunnen bij nemen (draadloosà

nu ben ik namelijk bij telenet
maar ga na nieuwjaar veranderen van provider (dan word het adsl)

ben ik dus eigenlijk op zoek welke modem ik het best zou aanschaffen

en wat eigenlijk het verschil is tussen 802.11 g en 802.11 b dit staat telkens vermeld bij de modems ?
en ook dat er telkens 10/100 mb bij staat

graag enige reactie welke modem goed zijn kwaliteit/prijs

mvg
 
de meeste providers geven uw modem gratis!
sommigen doen ook telefonie over dezelfde modem (voip) ,je modem moet daarvoor geschikt zijn
kies dus eerst je provider en koop(als je die niet gratis krijgt)pas dan de juiste modem
de meeste nieuwe modems werken zowel op 802.11 g en 802.11 b
koop een modem die WPA beveiliging heeft( om indringers buiten te houden
 
Linksys is een goed merk, dus hier zit je altijd goed mee.
Je kan altijd zo'n draadloze philips modem halen die Belgacom verkoopt. Deze vind je meestal zelfs goedkoper in de collishop van Colruyt.
Voordeel van deze modem is dat ie redelijk goedkoop kan zijn en dat je er veel over op het internet vindt. Ik zeg redelijk goedkoop omdat ie nogal in prijs kan varieren. Ik heb hem gekocht aan 39€, een maand later was het 99€ en nu rond de 69€
 
ok maar die van linksys die ik vermeld heb met de link is een goede modem met draadloze router?
kan ik toch later een laptop aan hangen toch?
en kan toch een tijd mee met de technologie die er nu is bij adsl
want er word gezegd zie dat je modem meekan met bv adsl 2 of adsl + of zoeits?
veel weet ik er ook niet over
 
Zoals ik al zei is Linksys een goed merk. Dit type ken ik niet, maar zal zeker wel goed zijn. Als je een modem erbij wilt hebben zal je echter wel voor een andere moeten gaan, want deze heeft volgens mij geen modem ingebouwd. Hier had ik de eerste keer over gelezen. Sorry.
Misschien deze dan: http://www-nl.linksys.com/servlet/S...391983&pagename=Linksys/Common/VisitorWrapper

Met deze kan je een tijdje vooruit. De allernieuwste modems (standaard 802.11n) staan nog niet helemaal op punt en zijn te duur om nu al te kopen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan