Wensen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Bij deze wensen onze gezin je fijne feestdagen.

Kerst.jpg
 
Eveneens mijn beste wensen voor een zalig of prettig Kerstfeest en een schitterend 2016 met veel interessante probleemkes om op te lossen.
Jdr
 
ook van deze kant aan iedereen fijne feestdagen en de beste wensen ...
 
Moge mijn eega en ik aan jullie en het volledige team een Vrolijke Kerst wensen en moge al je wensen voor volgend jaar waarhied worden. En ook uiteraard mogen wij allen nog veel gemak beleven met jullie website ( bedankt hiervoor)
 
Fijne feesten aan iedereen hier op het forum en maak er een knallend eind jaar van.
Ook bedankt voor alle hulp in 2015.

Greets,

Ed
 
Graag wil ik jullie allemaal voor 2016 heel veel vriendschap, een goede gezondheid, veel liefde en geluk wensen maar ook vrede voor de mensen om jullie heen en in jullie harte. Geniet van fijne feestdagen.
 
Wensen 2016

Wensen 2016

Wensen 2016 [1600x1200].jpgBedankt voor het bericht en vooral dank voor al het werk die jullie verrichten.
Fifi
 
Voor het ganse Team ook mijn Beste wensen voor het volgende Jaar 2016 en Nogmaals Bedankt voor de Gratis Hulp die uw Team mij Geboden Heeft en hopelijk nog zal Bieden.

Groetjes Sloeberkejos
 
Mijn allerbeste wensen voor een gelukkig, gezond en succesvol 2016 en mijn dank aan het hele team en leden voor de medewerking en hulp in het afgelopen jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan