Status
Niet open voor verdere reacties.
Lana, dat is al iets waar ze al langer mee bezig zijn hoor om de wolken witter te maken om zo de opwarming tegen te gaan. Ik denk dat dit niet de oplossing is, maar wie ben ik natuurlijk.
 
Het was mij onbekend dat men daar al langer mee bezig was. Of dit helpt weet ik niet, dit valt buiten mijn kennis.
 
Ik heb al een soortgelijk artikel gelezen vorige winter Lana, dus is al ff dat ze ermee bezig zijn. Maar had er sindsdien niets meer van gelezen, en nu een nieuw artikel, dus gaat de studie verder. Wat misschien wel een goede zaak is. Het is ook niet zo makkelijk denk ik om wolken witter te maken. Ik denk eerder dat men onder ogen gaat moeten zien dat het deels een natuurlijke evolutie is van de aarde. Het begon met de ijstijd, dan het stenen tijdperk, en het werd steeds warmer. Op een gegeven moment is het zo snel gegaan dat de Dino's het niet overleefd hebben. Daarna zijn het de eikebomen geweest die de snelheid van de opwarming van de aarde niet aankonden waardoor die bijna uitgestorven waren, tot de opwarming wat ging stagneren. Waardoor de Eik terug kon overleven. Dus is de opwarming in sneltempo al enkele keren gebeurt in de afgelopen eeuwen. De vervuiling zal er ook wel geen deugd aan doen, maar de natuurlijke evolutie is er ook en ik wist dat al van toen ik in het tweede leerjaar zat en dus 7 a 8 jaar was. Een natuurkundige die de hele evolutie heel eenvoudig heeft uitgelegd en ik als iemand met autisme heb dit heel goed onthouden en mijn oudste zoon is net als ik heel erg met de natuur en natuurkunde bezig.
 
Je moet voor de gein eens op dit linkje klikken Flightradar24.com - Live flight tracker!
Dan zie je waar en hoeveel vliegtuigen en in de lucht zijn. ( Leuke site trouwens, je kunt ook inzoomen. Je kunt op een vliegtuigje klikken en dan krijg je veel gegevens te zien over z'n vlucht)
Tel daar alle brandstof verbruikende voertuigen bij op en daarna ook alle industrie en andere rokende schoorstenen en je komt op een luchtvervuiling die niet goed kan zijn voor deze planeet en de ozonlaag die alsmaar dunner blijkt te worden.

Ik begrijp jouw verhaal, maar zoveel vervuiling was er vroeger niet.
Natuurlijk is er een evolutie geweest en ook ijstijden en verschuivingen van klimaten, maar wat er nu in versneld tempo aan de hand is nog nooit in zo'n korte tijd gebeurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan