wgatray.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

ben

Gast
Heb problemen met opstart...krijg dan bericht:" in wgatray.exe is een fout opgetreden,..;blablabla.

dit is een legaal exemplaar. Na een aantal keer heropstart(soms 1 keer) is het weg en doet xp normaal. Zoek me rot achter oplossing. Iemand enig idee?
 
Thx lucifer...maar vind het echt erg omdat dit exemplaar LEGAAL is.

Vandaar de vraag
 
beste Ben , als je gaat zoeken op internet , kan je even goed maar de hel komen
MS blokeerd stelselmatig alle site die die dergelijke aanbiedingen doen
mijn bron is 1 maand na het uit brengen van de tip met onzachte reden uit de hemel gevallen het word MS menens om illegale software de wereld uit te bannen
als je down van het net heb je gegardeerd een beestje groot of klein , meestal een grote vis je bent gewaarschuwd :vraagteken:
 
hmm had hier nog een wga remover van een hele tijd terug op mijn externe schijf gevonden. Problemen van de baan nu.

Illigaal is het niet want ik heb een LEGALE exemplaar van xp
 
een legale oem xp heb je zolang je bv geen nieuw moederbord ofzo
moet steken want dan kun je uwe xp ook in de vuilbak gooien
 
Als uw XP legaal is en niet meer werkt gewoon even naar microsoft telefoneren en die brengen dat inorde,en je kan zeker een nieuw moederbord steken hoor,alleen als je meer dan 5 componenten in je pc vervangt of een nieuwe HD steekt zal je je XP moeten terug activeren.
Indien dit niet werkt kan je dit telefonisch doen werkt perfect al meermaals gedaan
Als ik van Ben was belde ik gewoon ff naar MS die lossen dat zo op:duimop:
ik geloof dat je dit tot 3x per jaar kan doen
 
Laatst bewerkt:
beste Ben , ik heb nog niet beweerd dat je xp ' illegaal ' is , maar zoals we hier in de streek zeggen : waar rook is , is vuur , en ie onstak z'n sigaret aan een paardestrond (sorry voor de uitdrukking )
de nieuwste versie van uw killer is 2.0.0.1 gemaakt in 2006 ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan