Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Is er iemand die iets afweet van Kodi? Verkrijgbare app in de Store.
Is een programma voor zowel Windows als Android. Je kan er via het net vele tv zenders life mee ontvangen. Maar je moet wel de juiste add-ons hiervoor hebben.
Ben bezig met experimenteren en zou er heel graag meer van weten.
Dus vuur maar af.
 
Ik heb daar wel eens heel veel over gelezen, zal proberen terug te vinden waar.

Maar zo'n add-on die jij bedoeld zijn eigenlijk de app waarmee je kunt streamen.
Als het goed is zijn er al een aantal belangrijke app's geïnstalleerd in Kodi, in iedergeval genoeg om van start te kunnen gaan.

Een korte zoektocht via Google zegt mij dit:


Geïnstalleerde Video addons :

Genesis : Voor films en series u kunt zoeken op titel, genre of populariteit. U kunt films bewaren of opslaan in de bibliotheek. We adviseren deze addon te gebruiken voor films en series!
Sportsdevil : livestreams van alle sporten zoals Eredivisie, buitenlands voetbal, andere sporten of Formule 1.
Icefilms : Films en series
Phoenix : Live sport, Films en series in afspeellijsten. (live sport in steal2014, live tv, sport)
NL Sports : Live sport van de eredivisie en meer! Beschikbaar in streams van verschillende aanbieders.

Geinstalleerde Audio addons:

Digital imported : radiostations voornamelijk dance muziek
Radio: 7.000 internet radiostations
 
Ik heb daar wel eens heel veel over gelezen, zal proberen terug te vinden waar.

Maar zo'n add-on die jij bedoeld zijn eigenlijk de app waarmee je kunt streamen.
Als het goed is zijn er al een aantal belangrijke app's geïnstalleerd in Kodi, in iedergeval genoeg om van start te kunnen gaan.

Een korte zoektocht via Google zegt mij dit:


Ik heb de betreffende add's in mijn bezit. Maar ben benieuwd wie er mee werkt. Op het eerste zicht heb ik zo een 30 tal Nederlandstalige zenders. Ook diverse andere. Vind het een goede oplossing om zowel op tablet, laptop of pc tv te kijken als er een internetverbinding is. Kan van pas komen.
Als er anderen zijn die het gebruiken, dan mogelijk meer add's uit te wisselen.
 
ik had deze eerder al eens geinstalleerd op een virtuele Windows 10 om het eens te proberen ...en voornamelijk om syfy's te bekijken doch lukte het me niet om deze te bekijken alhoewel deze dus wel opgehaald werden ...zonder meer heb ik dan maar Kodi terug verwijderd .
 
Grappig programma hoor. Heb het ook eens geïnstalleerd en zit nu Rockpalast te kijken naar een concert van Joe Bonamassa

Kodi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ken het programma niet en de app al even min. Ik kijk niet zo heel veel tv.
 
Heb dat hier op een Android netwerk streamer draaien. Is zo'n beetje de standaard... Maar voor mij lijkt het meer een applicatie die met haken en ogen aan elkaar hangt. Allemaal plugins en aanpassingen, ... Vandaag werkt X, en morgen weer nietmeer. Wegens schending van privacy, stopzetting van development, bugs, ... God weet wat allemaal. Kan aan mij liggen, maar het lijkt me geen stabiele vaste waarde in de streaming wereld. Die media player (kickstarter project) was dan ook een relatief dure miskoop.
 
Ik heb de add-ons geïnstalleerd die in mijn afbeelding staan, maar de lijst die ik zou kunnen installeren is erg lang.
Ik heb ook Kodi 17.1
 
Bij toeval staat er een Kodi 17.0 Krypton in combinatie met Exodus - Handleiding in de nieuwsgroepen en deze is te vinden via Spotnet. Vandaag om 1 minuut over 3 gepost door UDC
 
Bij toeval staat er een Kodi 17.0 Krypton in combinatie met Exodus - Handleiding in de nieuwsgroepen en deze is te vinden via Spotnet. Vandaag om 1 minuut over 3 gepost door UDC

Heb deze Exodus al. Opgehaald van website. Je dient alleen de Exodus te installeren.
Maar de Add-on voor Exodus kwam bij mij niet goed binnen. Heb hem dan elders gevonden. Werkt prima.
Als je een Add-on van de mijne nodig hebt, laat maar weten. Kan van Zip bestand rechtstreeks geinstalleerd worden.
 
Nee hoor Mik, daar heb ik toch geen tijd voor. Soms eens een goed popconcert en dat is het wat het bekijken betreft.
 
kijk eens op you tube voor kodi 2017 of ga eens naar koasbox tv {google] is nog makkelijker er hoeft niets ingesteld worden
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan