wij hebben jullie nodig voor een goed doel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi een vriend van me heeft een oom en die oom heeft jullie hulp hard nodig
lees hier het verhaal van die vriend

Hey mensen, tijdje terug weer dat ik wat op het forum geplaatst heb.
Grotendeels omdat alles ook lekker draait nu en ik meestal al de antwoorden op mijn vragen hier weer terug kan vinden.

Maar nu even iets heel anders, TOTAL off-topic, ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen...

Mijn oom is genomineerd bij FOX4U.NL voor zijn bijzondere verhaal over de stichting die hij heeft opgericht.
Nu gaat het om nog 2 andere mensen die ook genomineerd zijn om hun verhaal en de gene met de meeste stemmen wint een reis naar de Verenigde Staten om zo in het zonnetje gezet te worden.
Naast dat het mijn oom is vind ik dat hij dit ook heel erg verdiend heeft en hoop via jullie meer stemmen te kunnen krijgen.

Het gaat om kandidaat nmr. 1 op deze http://www.fox.nl/groepsreizen/acti...stinationid=7900&destination=Verenigde-Staten
Als de link niet werkt, kun je via FOX Vakanties naar stemmen gaan. FOX4U - Verenigde-Staten - USA kandidaat 1.
Onderaan het stukje tekst staat een link om te voten en het gehele verhaal te lezen.

We liggen momenteel achter op de stemmen, maar als jullie allen mee willen helpen met jullie stem moeten we het zeker gaan winnen!
Help ons mee met stemmen, hij heeft dit zo verdiend!!!

Als het goed is kun je per IP-adres elke 3 uur een stem uitbrengen, dus je kunt ook meerdere keren stemmen!

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ps elke 3 uur kan je stemmen dus stem elke 3 uur! alstublief doe het niet voor mij maar voor die oom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan