Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

onlangs installeerde ik win7
mijn printer hp laserjet 4L krijg ik niet aan de praat
deze printer komt nochtans voor in de lijst van werkende printers in win7
iemand enig idee hoe dit op te lossen want deze printer is werkelijk mijn werkpaard

bedankt
 
dit alles gedaan, uitgevoerd zoals beschreven, installatie verloopt vlot maar helaas het werkt niet
intussen een gezocht met google en het schijnt dat niemand zijn >HP 4L aan de praat krijgt onder win7 zelfs niet met de HP UPD
een verontrustende commentaar gelezen HP schrijft dat het beter is om een nieuwe printer te kopen om onder win7 te werken

thanks HP mooi van jullie

bedankt Tuts voor het doorverwijzen
 
Hallo,

De oplossing is waarschijnlijk toch gewoon om de install uit te voeren in de compabiliteitsmodus van Xp of Vista!

Install the driver using compatibility mode (using Vista or XP)? or using the TROUBLESHOOT COMPATIBILITY tool.

1. Navigate to the .EXE (of the driver you downloaded to the folder on the desktop)
2. Right Click the .EXE driver and to Run the TROUBLESHOOT COMPATIBILITY tool - select TROUBLESHOOT COMPATIBILITY
or
2. (Cont'd) Right click on the .EXE (installer to install the driver) and select Properties
3. If you chose to run the Troubleshoot Compatibility tool - if Windows finds a possible solution it will respond with "TRY WINDOWS RECOMMENDED SETTINGS" and "CUSTOMIZE SETTINGS" . Choose Try Windows Recommended Settings to use the driver setting Windows suggest.
or, after selecting Properties
3. Select the Compatibility tab -> "Run the program..."
3. Select Windows Vista or XP, and click OK
4. Try running the installer.


Suc6
 
opgelost

opgelost

hallo iedereen bedankt voor de reacties
heb uiteindelijk gedaan wat HP voorstelde, me een nieuwe printer aangeschaft
maar geen HP wegens ....

ben verlost van al de miserie :)
 
Dan gaat hier een slotje op, bedankt dat je iets laten weten hebt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan