Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb altijd winavi gebruikty om filmpjes van mijn fototoestel te converteren.
Op zekere dag moest ik de realplayer hebben om iets te kunnen zien.Omdat het mij niets leek heb ik ook de realplayer terug verwijderd.
Sinsdien wil winavi niet meer.krijg steeds de opmerking dat quicktimealternative niet of niet goed is geïnstalleerd.
Ik heb nogtans quicktime pro.
Omdat ik dacht dat het te maken had met de verwijdering van realplayer heb ik die ook terug er op gezet.
Nu vroeg winavi ook nog om de realalternative.
Heb dan alles verwijderd,dus realplayer,winavi,quictime,en de alternatieven voor beiden.
Heb Ccleaner daarna alle overblijfsels laten opruimen en ben na de zoveelste herstart opnieuw beginnen installeren.
Eerst quicktime,dan winavi en dan omdat winavi ,er weer achter vroeg de quicktime alternative.en om zeker te zijn dat ik alles zou hebben het vista codec pack.
Winavi werkt nu maar blijft steeds hangen op 95%,gelijk welk filmpje ik probeer.
De vraag:
wat moet ik doen om winavi terug behoorlijk te doen werken?
 
Ik heb nu ook het klite codec pack en quicktimealternative en realalternative,maar winavi wil gewoon niet meer ,krijg steeds een foutmelding failed to conversion of zoiets.
Heb winavi al enkel keren gedeinstalleerd en telkens een andere versie genomen maar geen die werken wil.
De quicktime alternative vraagt na de installatie om te configurerern,als ik dat doe vraagt die naar de naam en serial voor quictime pro dat voordien op de pc stond maar dat moest verwijderd worden om quicktime alternative te installeren ????Sla ik die stap over dan kan ik quicktimefilmpjes zonder problemen bekijken.
Iedere keer ik iets verwijder laat ik c cleaner lopen en laat de eventuele fouten repareren,gevolgd door een herstart van de pc.ok na een installatie van een nieuw programma herstart ik steeds.
Wat is er hier toch aan de hand?
 
nu snap ik er ook niets meer van ze. hier werkt dit perfect draai zelfs de win-avi 9.0 als je precies weet van wanneer het begon de miserie kan je mss eens een systeemherstel doen naar een controlepunt van systeem ervoor en als dit niet helpt zou ik een format C overwegen maar niet iedereen formatteerd zijn pc graag hè. Ik zou nie twijfelen alles eraf en nieuwe installatie. Maar toch nog vraagje draai je Xp of Vista?want bij een maat van mij wil win-avi op zijn laptop met vista ook niet werken op zijn laptop met xp wel.
 
Ik werk met vista ultimate en het heeft altijd goed gegaan tot ik de realplayer verwijderde.
Daarna is de miserie begonnen.
Heb wel een goede back up staan die ik zo kan terugzetten,maar je probeert eerst om er toch zo uit te raken.
Het rare is dat het hier alleen maar erger word,ga morgen nog eens proberen met alles er terug af te gooien wat met winavi etc te maken heeft en daarna nog één keer proberen terug te installeren,als het dan niet lukt zet ik mijn backup terug.
 
Eigenlijk heb je die realplayer en quictime helemaal niet nodig hoor, als je winavi opent sluit je gewoon dat 1ste schermpje met die realplayer en quicktime en dan opent de winavi wel en kan je gewoon voortdoen ;)
 
Eigenlijk heb je die realplayer en quictime helemaal niet nodig hoor, als je winavi opent sluit je gewoon dat 1ste schermpje met die realplayer en quicktime en dan opent de winavi wel en kan je gewoon voortdoen ;)

Als ik dat gewoon sluit dan blokkeert winavi,er staat trouwens in dat scherm dat bestanden van die programma's niet kunnen geconverteerd worden indien ik die pprogramma's niet installeer.
 
ok hou ons op de hoogte ;)

Ik heb mijn backup teruggezet maar blijkbaar had ik toen de realplayer al geïnstalleerd,winavi start goed en converteerde tot 98% en lieppt dan vast.
Ga nu de realplayer en winavi maar voorgoed van mijn systeem laten,als er iemand een goed alternatief heeft voor winavi(ik moet van.mov naar dvd kunnen converteren en meerdere mov bestanden tot één dvd maken)laat het maar weten.
Momenteel heb ik reeds rad video tools,convertx todvd en video convert master die allemaal wel te doen zijn maar toch nooit winavi kunnen evenaren.
 
Het probleem is evenveel opgelost als niet.
Ik heb winavi nog enkele keren terug verwijderd en terug geïnstalleerd maar steeds hetzelfde,op 98% blijft het hangen.
Ik blijf dus in afwachting van de ultieme tip of een vervanger die even simpel en liefst Nederlandstalig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan