Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
beste vrienden ,ik heb nu de gewone nod de laatste versie , maar mijn windows schakelt iedere keer nu netwerkdectie uit en ik moe het iedere keer aanvinken en opslaan maar da doe hij dus niet.
 
idd lukt nu van pc naar pc maar zal eens zien van de printer, idd werkt ook thx.

TUTS:Hoe opgelost ?

neen was een verkeerde bericht ;-)

het probleem blijft dus :-(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Is het een bekabelde of draadloze netwerkverbinding?
Als het om een WiFi (draadloze) verbinding gaat controleer dan sowieso of de WLAN auto configuratie wel op automatisch staat bij de services van Windows.
Zijn beide netwerken ook hetzelfde ingesteld? Dus 2x thuis bv?
Staat je firewall goed ingesteld?
 
Laatst bewerkt:
is draadloos en bekabeld ,ma tging verleden week wel met nod32smart
maar ik moest die ervan doen ,want ik moest de firewall uitzetten om bestanden te delen en heb de gewone terug er moeten opzetten ,en nu lukt nie meer
 
fout.jpg
krijg nu da amai zal agouwe format doen ze !!
 
heb wel de code ingevuld ze en dan gaf hij dat bericht van IPv6 dat niet ingeschakeld is, maar heb zitten kijken in services en staat wel aan.als het daar is en onder de adapter ook, heb zelfs al de adapter verwijderd en opnieuw geinstaleerd
 
heb wel de code ingevuld ze en dan gaf hij dat bericht van IPv6 dat niet ingeschakeld is, maar heb zitten kijken in services en staat wel aan.als het daar is en onder de adapter ook, heb zelfs al de adapter verwijderd en opnieuw geinstaleerd

Misschien moet je IPv4 gebruiken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan