Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een desktop Windows 7 waar ik Windows 10 wil opzetten. Eerst heb ik alle updates laten doen voor Windows 7 en daarna geklikt op de knop onderaan rechts om Windows 10 te downloaden.
Ik krijg dan het scherm: "Windows 10 downloaden"
eronder bolletjes in een cirkel die ronddraaien en daaronder: "Download wordt gestart....
Als het downloaden is voltooid, kunt u de
upgrade uitvoeren, of deze plannen voor een
later tijdstip."
Mijn vraag is: is dit normaal dat dit heel lang kan duren, of moet ik beter de tool gebruiken van deze site http://computertotaal.nl/pc/zo-installeer-je-windows-10-nu-al-66457
Beleefde groeten.
 
je bedoeld dus eigenlijk hoelang je dient te wachten vooralleer je weer de optie krijgt om te upgraden indien je dit dus de eerste keer had uitgesteld !
wel normaal gezien krijg je na 3 dagen weer de vraag om te upgraden en stel je het dan weer uit dan zal er 1 maand over gaan voor dat de vraag tot upgraden weer komt !
maar zoals eerder meegedeeld werd is het jaar dat men gebruik kan maken om gratis te upgraden bijna om (29/06/2016)
*na deze datum kan er niemand meer upgraden tenzij men zelf een licentie aankoopt !
 
Goede morgen Qtex, ik heb gecontroleerd en hij is goed bevonden voor Windows 10. Dan is hij begonnen met downloaden zoals ik uitgelegd heb, maar na 5 uur was hij nog steeds aan het downloaden.

je bedoeld dus eigenlijk hoelang je dient te wachten vooralleer je weer de optie krijgt om te upgraden indien je dit dus de eerste keer had uitgesteld !
wel normaal gezien krijg je na 3 dagen weer de vraag om te upgraden en stel je het dan weer uit dan zal er 1 maand over gaan voor dat de vraag tot upgraden weer komt !
maar zoals eerder meegedeeld werd is het jaar dat men gebruik kan maken om gratis te upgraden bijna om (29/06/2016)
*na deze datum kan er niemand meer upgraden tenzij men zelf een licentie aankoopt !
 
na 5 uur nog steeds aan het downloaden .... das niet normaal best dat je dan het Media Creation Tool gebruikt ... en de upgrade forceer..
hoe is je internet snelheid ?
 
Ik bedoel met verlaagde snelheid als je teveel download volgens je toegelaten abonnement bij je provider kunnen ze je op smallband zetten en da zal het trager gaan.
Dus maar je geeft net aan dat dit niet zo is bij je 2de laptop dus daaraan zal het niet liggen.
Je kan je snelheid testen op http://www.speedtest.nl/ en je snelheid verhogen moet je bij je provider zijn.

Test eens zoals Patje001 zegt als dit niet lukt zien we verder wel.
Succes.
 
Goede middag Qtex,
ik heb de tool gebruikt die je me aanprees en is heel goed verlopen en niet lang geduurd. Wat zou de reden kunnen zijn dat het op de normale wijze niet lukte? Ik heb ook probleemloos het toetsenbord van querty naar azerty kunnen zetten.
Nu zoek ik hoe ik draadloos kan werken. Met de kabel geen probleem, maar ik zie nergens dat er draadloze verbindingen beschikbaar zijn. Zou er misschien iets te kort in de desktop zitten? Zo ja, hoe kan ik dit controleren?
Alvast bedankt.

waarom haal je het Media Creation Tool niet rechtstreeks op van bij Microsoft zelf ...
 
normale wijze zeg je en dit terwijl je eerder vermelde dat je ook het Tool had opgehaald van bij Computertotaal ?
*zie je openingsbericht maar eens na !

werd de desktop eerder al draadloos gebruikt ?
denkelijk niet en dus is er geen draadloos netwerkkaart voorzien !
hoe wil jij dan deze draadloos gebruiken ?
 
Sorry Qtex, ik heb dit niet geschreven in mijn eerste bericht hoor. ik citeer:
"Mijn vraag is: is dit normaal dat dit heel lang kan duren, of moet ik beter de tool gebruiken van deze site http://computertotaal.nl/pc/zo-insta...10-nu-al-66457"

normale wijze zeg je en dit terwijl je eerder vermelde dat je ook het Tool had opgehaald van bij Computertotaal ?
*zie je openingsbericht maar eens na !

werd de desktop eerder al draadloos gebruikt ?
denkelijk niet en dus is er geen draadloos netwerkkaart voorzien !
hoe wil jij dan deze draadloos gebruiken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan