windows 10 gedownload

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

ik heb windows 10 gedownload van Microsoft zelf kan ik deze activeren als ik deze geinstaleert en zo ja hoe doe ik dat.
Alvast bedankt.

Grt

Gizmo
 
bedoel je dat je de Windows 10 aangekocht heb vanaf de Microsoft store ....
of bedoel je eerder dat je de upgrade Windows 10 gedownload hebt !

*indien je dus de upgrade bedoelt dan dien je deze vanuit een legale geactiveerde Windows op te starten ... je dient géén key in te geven bij een upgrade ..
**indien je de Windows heb aangekocht dan heb je ook de licentie er bij verkregen en deze dien je dan in te geven tijdens de installatie procedure van een verse instal of van de upgrade als je deze wenst uit te voeren .
***ik herhaal dat je geen licentie dien in te geven indien jij aanspraak maakt op het gratis upgraden naar Windows 10
opmerking : indien jij dus opstart vanaf deze upgrade dvd welke je dan zelf heb gebrand of je start op vanaf de opstartbare usb stick dan dient er dus wel een licentie code ingegeven te worden ....doch deze activeert je systeem waarschijnlijk niet !
****om deze te activeren klik je start > instellingen > bijwerken en beveiliging > activering
 
dus je heb de upgrade vast gekregen vandaag ...
dan dien jezelf geen key in te geven maar je dient er op te letten dat je de upgrade van uit een opgestarte Windows opstart ....
je mag niet vanaf de usb stick of dvd opstarten ....

je kan de Windows 10.iso mounten of openen via de verkenner en je klikt dan op de setup.exe om deze te starten ..
 
je snapt het blijkbaar niet !
is jouw huidig besturingssysteem legaal geactiveerd dan zal ook de upgrade Windows 10 geactiveerd worden zonder dat jij daar zelf een iets aan dient te doen ....
bijv : een code in te geven ...
*is jouw huidige besturingssysteem niet op een legale wijze geactiveerd geworden dan zal de upgrade Windows 10 ook niet geactiveerd worden ... in dat geval is het enkel mogelijk om deze te activeren met een legaal aangekochte /verkregen licentie !

**uitleg : indien je de upgrade opstart op een legaal geactiveerde Windows dan zal er een script in werking treden die er voor zorgt dat ook deze Windows 10 verkregen door een upgrade legaal geactiveerd word ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan