Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraagje , ik had zoals vele een windows 10 icon in mij balk beneden staat,tegen als de update er was, nu heb ik een paar dagen geleden een format moet doen alles is weg, kan ik nu nog windows,8.1 nog update naar windows 10 als hij terbeschikking is ; het is misschien gemakelijker dan ik denk
Van harte bedankt
Rene35
 
dat het icoontje weg is wilt zeggen dat al de bestanden die nodig zijn dan ook aanwezig zijn ...
je krijgt nu van Microsoft op een zekere tijdstip de bevestiging dat je deze upgrade kunt starten ...

wil jij hier niet op wachten dan kun je ook via het Media Creation Tool de upgrade starten ...(1st vinkje )
ook kun je via dit tool een iso aanmaken en zelfs een dvd of een opstartbare usb stick... (2de vinkje )
Ashampoo_Snap_2015.07.29_21h44m25s_005_.png

wat ook mogelijk is ( en tevens zelf door mezelf werd toegepast ) is om de iso op te laden in een virtuele station ..
m.a.w.( je gaat deze iso dus mounten ).. en je opent deze via de verkenner ...vervolgens klik je op setup.exe en de upgrade start op .
Ashampoo_Snap_2015.07.30_15h14m42s_001_.png
 
Bedankt voor het helpen,heb gedaan wat je schreef, ik ktijg telkens het bericht"upgrate KB3035583 is missing" heb al eens rond gekeken maar weet niet hoe dit op te lossen,in ieder geval van harte dank voor je antwoord
Rene35
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan