Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag mensen,

Toen ik de gratis update deed van windows 8 naar windows 10 kon ik met mijn laptop niets meer aanvangen en heb ik een recovery moeten doen. Ik ben echter nu pas met diezelfde laptop gestart, maar ik heb natuurlijk maar windows 8 terug. Ik heb een site gevonden: Windows 10 Professional, electronic certificate (ESD) - Software Deals waar windows 10 professional kan aangeschaft worden voor 89 € met certificaat. Is dat betrouwbaar? Ik vraag mij af wat het verschil is van dezelfde windows 10 HOME die je kan aankopen via Microsoft zelf die dan 135 € kost. Kan iemand mij daarover iets laten weten aub, waarvoor dank bij voorbaat.
 
Indien je een upgrade hebt uitgevoerd hoef je alleen W10 te installeren zonder key in te geven, wordt 2 x gevraagd, niet laten update, doe dat erna, dan is hij erna al geactiveerd, niet kopen maar met de DVD/USBstick installeren.

Haal eerst de laatste versie op en zet de ISO met Rufus op een USB stick of met Imgburn op een DVD, kan ook met de Media Creation tool die wordt aangeboden.
Download Media Creation Tool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan