Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo vrienden,

Toch maar overgegaan van 8.1 naar W 10.
Comp draait stukken langzamer en outlook geeft nu een foutmelding 1607.
Kan iemand mij helpen?

Groet Bert-m-
 
krijg je de foutmelding indien je Outlook opstart ...betreft het om de Office Outlook te gaan dien je waarschijnlijk deze Office te herstellen ...

dat de pc trager is geworden zou niet mogen zijn !
welke programma's starten mee op met Windows ...
 
Waarschijnlijk is de update niet helemaal goed verlopen.
De foutcode 1607 betekend dat er een beschadiging in de Windows Installer is.

Installeer Office eens opnieuw.
 
Dank voor jullie reactie,
Om enig idee te geven, W 8.1 starte na 35 sec op en er kon mee gewerkt worden.
Bij w 10 duurt dit 1,5 min. Heb diverse programma's uitschakeld .Winst 2 sec.
Heb geprobeerd om office outlook opnieuw te installeren maar geeft steeds aan dat bewust map niet gevonden kan worden.
Bij het opstarten van outlook klik ik installeren uit en start outlook gewoon op. Doe ik dat niet dan geeft hij aan fout 1607.
Hoelang duurt voordat jullis laptop opstart met w 10?
Alvast dank voor jullie reactie.
groet Bert
 
ik denk eerder dat de Office dus niet meegenomen werd in de upgrade en dat deze bijgevolg nog in de map Windows.old zit ...
start eens een ander onderdeel op van de Office ... krijg je dan ook dezelfde foutmelding dien je dus de Office ofwel te herstellen of opnieuw te installeren ...

*indien deze niet meegenomen werd in de upgrade naar Windows 10 dan heb ik ook het vermoeden dat deze wellicht niet legaal geactiveerd werd ...indien deze wel legaal geactiveerd werd dan nam de upgrade deze ook mee !
 
Hoi Qtex,
Heb in de old map gekeken maar daar staat niets.
Ter info , een aantal maanden terug w 10 laten instaleren door micrs. had toen geen problemen, ook niet met clan. office 2013.
Ben toen weer terug gegaan naar w.8.1 vanwege traagheid.
Micrs. heeft nu spontaan outlook 2016 geinstallerd met problemen. Overige 2013 programma's werken na wat gestoei correct.
Even gegoogeld naar fout 1607, is niet makkelijk.
Morgen nog wat proberen met m'n kleinzoon, maar ik heb het idee dat ik weer terug ga naar w8.1
Zag ook een opmerking dat een cleane instalatie w 10. Wat denk je?
groet Bert
 
dat Microsoft u spontaan de Outlook 2016 heb geindstalleerd wat dus een onderdeel is van de Office 2016 valt me moeilijk te geloven ... immers konden zei u ook verder geholpen hebben met de Office 2013 .

de foutcode 1607 is inderdaad iets merkwaardigs ...
een verse installatie van de Windows 10 zou best het probleem betreffende het traag opstarten kunnen verhelpen maar dit doet niets af aan de foutcode 1607
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan