Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn laptop in windows 7 op partitie C de installatie dvd van windows 10 geïnstalleerd op partitie D. Windows 10 komt goed op maar ik kan niet meer naar windows 7. Er is geen menu oid meegeïnstalleerd hetgeen ik verwacht had. Hoe krijg ik mijn win 7 weer aan de praat??

Met vriendelijke groet
Antonio23
 
je dient voor een opstartherstel te gaan ..indien je de installatie dvd Win7 heb ..
heb je deze niet in je bezit kun je ook de opstartherstel cd ( recovery cd ) downloaden hier op pctuts ..http://www.pctuts.be/downloads/18-windows-recovery-cd/
of je start in de Windows 10 op en je start het programma EasyBCD op en je maakt een opstartregel aan voor de Win7
om EasyBCD 2.2 te kunnen downloaden dien je je wel effe te registreren ...
 
Heb ook over geschakeld op tech.previe windows 10 ik kreeg deze morgen bij het op starten de keuze tussen 10 en mijn vroegere 8.1.
Voor de rest ziet het er goed uit is wel weer even wennen en zoeken was mijn explorer kwijt maar alles terug OK
 
Inmiddels heb ik tweemaal de installatie herhaald en telkens geen menu. Daarna een paar dagen laten rusten. Gisteren
weer eens de zaak opgestart en vervolgens kreeg ik een keuze menu om naar win 7 of naar win 10 te gaan.
Ik was verbaasd maar wel blij met dit verschijnsel.
Wat mij betreft is het probleem opgelost en zou deze post gesloten mogen worden.

Met vriendelijk dank aan de meedenkers!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan