Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Een aantal gebruikers meldt dat de volledige installatiebestanden al zijn gedownload naar de map 'C:\$windows.~BT' op de harde schijf, zo merkt The Verge op. Dat betekent dat er morgen als de uitrol van Windows 10 officieel begint, er meteen een vliegende start kan worden gemaakt en Insiders die nu nog op Windows 7 of 8 zitten direct kunnen installeren.


Dat van tevoren pushen van installatiebestanden is niet onverstandig, want het zorgt ervoor dat Microsoft de serverbelasting kan uitspreiden vóór het nieuwe OS beschikbaar is. Sowieso rolt Microsoft de update gefaseerd uit en wordt het nieuwe OS niet op hetzelfde moment voor iedereen beschikbaar gesteld, wat mogelijke capaciteitsproblemen met zich meebrengt.

Ik heb de map zelf ook al staan op C:\$Windows.~BT en is 4,21 gb groot

2015-07-28_17-02-40.jpg

Als ik dan op setup klik krijg ik dit

setup.gif

Na paar sec fout melding

2015-07-28_17-16-46.jpg

Dus moet er nog een klein bestand gedownload worden en dit zal morgen zijn.


Bron
 
@ Tuts kijk eens in de map "Sources" of je daar de " Instal.esd" vermeld heb staan ...
ik heb via deze " Instal.esd " en het tool decrypt.cmd de NL_Windows10 upgrade iso 64bit verkregen ...

Ashampoo_Snap_2015.07.28_18h02m52s_011_.png
Ashampoo_Snap_2015.07.28_18h01m34s_010_.png

hier is een filmpje door mezelf aangemaakt ..

 
ik ben momenteel aan het upgraden ...
je zult me het eerste uur niet meer horen ..
 
Bij mij maar 6.06 GB. En heb Ultimate 64Bit.
Vlug nog een copy genomen voor het installeren. Heb er eentje van over 2 weken en eentje van vandaag. Mocht er iets misgaan, dan kan ik nog alle kanten op.
 
en hoe gedaan want hier ga het nog niet.

door de iso die ik verkregen heb virtueel te laden en de setup.exe op te starten ...
ben eigenlijk best ontevreden over de upgrade ...pas ik ben tevreden over de Windows 10 en ook dat de upgrade gelukt is ..
maar het feit dat ze zomaar mijn betalende AVG Internet hebben verwijderd staat me niet aan ..
dit omdat ik pas in april deze heb verlegd met een licentie van 2 jaar ..
het is ook niet mogelijk om deze opnieuw te installeren ..
start ik de installatie op van de AVG I.S.2015 dan krijg ik een melding van Windows 10 dat deze niet comptabele is en word deze setup stop gezet ...

Ashampoo_Snap_2015.07.28_21h47m43s_001_.png

Ashampoo_Snap_2015.07.28_21h50m16s_002_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan