windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
windows 10 instaleren lukt niet

windows 10 instaleren lukt niet

Beste Lana bedankt voor de link om Windows 10 te downloaden.Die werkte maar het installeren gaat niet .Het begint wel met het blauwe scherm maar na ongeveer 85% stopt het en zegt installeren Windows 10 mislukt. Reeds 2 maal gedaan met het zelfde resultaat.OPTIES ? Grtjs
 
start jij de upgrade op vanaf de dvd of usb stick of neem je eerder de rechtstreekse methode via het media creation tool ?
heb jij je een usb stick aangemaakt of een dvd via het media creation tool dan dien je zeker niet op te starten vanaf deze dvd of usb stick ...
jij dient jouw huidige Windows te starten en via de verkenner open je dan de dvd of usb stick ..
vervolgens zie jij allerlei bestanden staan waaronder ook een setup.exe het is deze setup.exe die je dient te starten om het upgraden te starten .

de bestanden welke jij op de stick of dvd dient te zien staan !
Ashampoo_Snap_2016.04.09_17h23m56s_001_.png
 
windows 10 downloaden gaat niet

windows 10 downloaden gaat niet

Geachte ik heb deze vraag al eens gesteld en alles geprobeert het lukt gewoon niet.
Zowel van cd als alle andere voorstellen werken niet.
Zeker al meer dan 25 pogingen gedaan om moedeloos van te worden.
Ik krijg steeds foutcode 0x80004005 en melding mislukt. Wat kan ik daar aan doen of het hier maar bij laten en verder doen met wat er is.
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat Microsoft dit niet oplost met hun agressieve reclame om WINDOWS 10 te promoten en het lukt dan niet.
Grtjs Carlo
 
wil jij absoluut naar de Windows 10 gaan dan denk ik dat het wel zal lukken indien jij eerst de huidige Windows gaat herstellen ...desnoods zet je er een maagdelijke Windows op.
nu vermeld je nergens welke Windows je in gebruik heb !
is dit een Windows 7 dien je dus er voor te zorgen dat ook het service pack aanwezig is ...
al de overige updates dien je niet op te halen en best zet je dan ook de update instelling effectief uit ....er dient niet gezocht te worden naar updates !
1x de verse Windows er op staat start je het upgrade proces welke ik u eerder beschreven heb in bericht 4
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan