Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik windows 10 al van wanneer ik de update kon doen, nog altijd tevreden; maar stel ik moet mijn computer defragmenteren ben ook windows 10 kwijt,en de upgraeds zijn voorbij,dan zal ik zeker windows 10 moeten aanschaffen wil ik er verder mee werken ? het is maar een vraag want vroeg of laat zullen er zulken gevallen voorkomen.
Groetjes
Rene35
 
je kan nog steeds via het media creation tool je een iso bestand aanmaken of er voor kiezen om een dvd of usb stick aan te maken ...en zodoende deze dan gebruiken voor een verse installatie .. maar in feite dien je maar gewoon via start >instellingen >bijwerken en beveiliging > systeemherstel >deze pc opnieuw instellen aan te klikken om dus de huidige Windows ter vernieuwen met of zonder behoud van instellingen en of persoonlijke bestanden ... zelf geinstalleerde software programma's worden nooit meegenomen in de optie " deze pc vernieuwen "
 
Het defragmenteren van de harde schijf leidt niet tot het verlies van Windows 10.
Heeft u er al aan gedacht om een herstelstation te maken? U kan dit doen via het configuratiescherm - onderdeel "Herstel" - "een herstelstation maken"
Je vinkt dan wel aan dat je de systeembestanden wilt mee backuppen
 

Bijlagen

  • herstel1.jpg
    herstel1.jpg
    22.1 KB · Weergaven: 145
Inderdaad ik wilde zeggen formateren weet niet waar ik dat heb uitgehaald, dat is iets heel anders natuurlijk; wat zal het dan uithalen als ik dat moet doen; is nog niet aan de orde maar zou het toch graag weten, op 82 gaat alles er niet meer zo in;
bedankt voor het antwoord
Rene35
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan