Windows 7 bootmgr is missing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik mijn laptop opstart krijg ik deze melding,wat kan ik er aan doen om hem terug te kunnen gebruiken
bootmgr is missing
ctrl+alt+delete om te herstarten
 
ben je in het bezit van een installatie dvd Windows 7 dan start je hiervan op en je ga voor een opstartherstel .
heb je geen eigen installatie dvd Windows 7 dan haal je de recovery cd op die we hier op pctuts beschikbaar stellen ...
vervolgens start je op vanaf deze recovery cd of usb stick indien jij de opgehaalde iso op een usb stick zet ...
*van het moment je vanaf deze recovery cd/usb stick opgestart bent dien je de land/taal instelling in te geven en verkrijg je het onderstaande scherm met de optie voor een opstartherstel .
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_2015.11.01_09h58m44s_001_.png
    Ashampoo_Snap_2015.11.01_09h58m44s_001_.png
    54.1 KB · Weergaven: 152
Ik heb een windows 7 opstart dvd geinstalleerd maar hij kan enkel op de partitie van 18 gb installeren.Het is een schijf van 500 gb en is in 3 partities 18-100-489 en kan maar 18 gb gebruiken,wat is er daarmee
 
de 2 overige partities zijn dus niet te zien !
indien jij de geavanceerde station opties selecteert , zie jij dan de overige partities wel ?

*indien dit niet het geval is dan denk ik dat de C vergrendeld werd en daardoor niet bereikbaar is .
in dat geval dien je een overweging te doen om deze terug te zetten naar de fabrieksinstelling ...
*de 18GB welke beschikbaar is is waarschijnlijk je recovery partitie ( hier mag je zeker niets verwijderen of op gaan installeren !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan