Windows 7 op DVD zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een PC met windows 7 , maar helaas geen DVD hiervan, hoe kan ik Windows 7 downloaden en op een DVD zetten.

Groet.J.Horneman
 
er zijn meerdere versies van de Windows 7 uitgebracht gaat het hier over de Windows 7 Home Premium Sp1 NL x 32 of x64 bit ?
dus graag wat meer informatie ...
 
goed puntje van u Tuts had er zelf niet bij stil gestaan !!
*waarschijnlijk wilt Japio een verse installatie zonder de extra bloatware te verkrijgen die meestal dan ook meegeleverd worden ...
 
Het merk is Medion met Windows 7 Home Premium en 32 bits. Er is wel een Windows 7 DVD bij alleen de sleutel code
aan de onderkant van de laptop is niet meer leesbaar, dus vandaar deze vraag.
 
omdat de licentie ingebakken zit in je bios kan deze denkelijk ook niet achterhaald worden .....
jij bent aangezien je code onleesbaar geworden is afhankelijk van een goede image .
in Windows zelf heb je de mogelijkheid om een systeemkopie aan te maken met de daarbij horende opstart cd ..
of je gebruik een programma zoals de acronis true image ( deze is niet gratis ) of je kiest voor de Paragon Backup & Recovery 14 Free Edition ...hoe dan ook dien je de aangemaakte image op een externe schijf te bewaren en dien je ook de opstart cd aan te maken .
 
omdat de licentie ingebakken zit in je bios kan deze denkelijk ook niet achterhaald worden .....

Ik ben er niet helemaal zeker van , maar ik denk dat bij voorgeïnstalleerde windows 7 versies de key nog niet in het BIOS gebakken zat en dat maar pas werd toegepast vanaf systemen waarop windows 8 werd voorgeïnstalleerd .
Omdat de key in het BIOS ingebakken zit hoef je hem ook niet meer in te voeren bij het opnieuw installeren en word de key automatisch geactiveerd na installeren .

En met deze zou het moeten lukken om de key te vinden.
 
Ik heb een PC met windows 7 , maar helaas geen DVD hiervan, hoe kan ik Windows 7 downloaden en op een DVD zetten.

je zegt eerst dat je géén Windows 7 dvd erbij heb gekregen maar in bericht 5 zeg je dan
Er is wel een Windows 7 DVD bij alleen de sleutel code aan de onderkant van de laptop is niet meer leesbaar
**dit is toch tegenstrijdig ik bedoel of je heb er een dvd van of je heb er géén !!!
de key kun je terug vinden met het tool dat ik eerder al vermelde .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan