Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Vraagje :
hoe komt het dat ik het startscherm in Windows 8.1 niet kan veranderen,ik bedoel dan een andere kleur kiezen, in windows 8.0 ging dat wel en nu staat er dat met de pc-instellingen
er niet bij.
Hoe kan dat?
grt,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
inderdaad dit kun je niet meer aanpassen en je diende dan ook tijdens de instal aan te geven welke kleur je wenste te gebruiken ...
althans heb ik nergens de mogenlijkheid gezien om het aan te passen !
 
Gewoon vanuit start dan instellingen dan aanpassen en wat kiezen.
aanpassen.jpg
 
sorry maar die optie zie ik dus niet !
ik zie wel aanpassen vermeld staan als ik rechts klik op het scherm " start " maar dan kan ik enkel de naam aanpassen .
Ashampoo_Snap_2013.11.01_20h36m21s_007_.jpg Ashampoo_Snap_2013.11.01_20h37m02s_008_.jpg
 
het klopt idd..in NL is het wel instelling...dan kun je alles veranderen zoals in je zegt in 5..ja ben aan het testen ..dan zoek ik ik dit op he...wel lang geduurd voor ik het vond..want settings zag ik nie.....maar dan is mijn € gevallen;)
 
qtex,
Als je zich op start bevind en je gaat met je muis naar rechtsboven of rechtsonder krijg je normaal dit te zien (zie screen) en dan klikken op instellingen vervolgens op aanpassen. Kijk anders eens bij taakbeheer navigatie of De charms weergeven als ik naar rechtsboven ga aangevinkt is.

Screen.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan