Status
Niet open voor verdere reacties.

luc

Erelid
Windows 8.1 UPDATE is nu te downloaden in de STORE Windows 8.1 Update 01.jpgWindows 8.1 Update 02.jpg
 
hier bleef hij hangen bij de vermelding " opnieuw opstarten voorbereiden " heb een rezet moeten doen van de pc want deze bleef hier zo'n 30 minuten hangen !
conclussie na de herstart van de pc is dat het hier niet gelukt is ( kreeg ook géén foutmelding te zien )
 
toen ik via de app store de upgrade deed naar de Windows 8.1 ging het downloaden goed , ook de bewerkingen tot de melding verscheen " opnieuw opstarten voorbereiden "
01d55c990e-Ashampoo_Snap_2013.10.17_19h22m17s_001_.png

hier bleef deze ruim een 30 minuten hangen , en heb toen de pc herstart met de reset button onder de start knop in te drukken .
daar op herstart de pc zich en kon de bewerking vol trekken ...
na het ingeven van de nodig info zoals het toetsenbord instelling en mijn Microsoft account gegevens ging de installati dus verder en is deze nu geupgrade naar de Windows 8.1 met behoud van alle programma's .
nu bemerk ik wel dat de aankoop versie van de AVG PC Tune up niet meer werkt ....waarschijnlijk zijn er meerdere programma's die problemen zullen onder vinden , dit moet ik nog nagaan ..
het in voegen van een afbeelding hier op dit forum lukt niet meer rechtstreeks via de optie " insert image " en dien ik een afbeelding up2loaden naar www.imgdumper.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan