Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom kan ik win 8.1 niet opnieuw installeren , 1x keer ging het vlot, na opnieuw formateren duurt het uren wat is er fout gegaan op de schijf, bij schijfbeheer is de schijf is 100% in orde en zichtbaar als primaire en actief ps hoop dat ik op de goede forum mijn vraag stel. bvd
 
als ik je goe begrijp wil je dus een verse installatie doen ....maar duurt deze nieuwe instal uren !

start je op via een zelf gebrande dvd..?
graag wat meer info?
 
een 2de HD van 1GB !
nogmaals de vraag of je deze dvd zelf gebrand heb ....?
indien zo heb je deze dan gebrand als een beeldbestand of eerder als een data bestand ?
 
je heb dus de iso in je bezit ....
gebruik dan imgburn om deze op een dvd te branden ...
als je imgburn opstart neem je de eerste optie links boven ...gebruik de brandsnelheid x4

Ashampoo_Snap_2015.02.25_00h10m28s_007_.png
 

Bijlagen

  • iso branden met imgburn..pdf
    279.7 KB · Weergaven: 165
Waarom zo doorgaan op het branden van die image? Ik neem aan dat de DVD correct is, aangezien TS ermee kan opstarten en de installatie in gang zetten. Anders zou je nietver raken denk ik.

Je hebt 2 HDD's met een Windows 7 Ultimate en de andere HDD wil je Windows 8.1 installeren?
Probeer eens om de Windows 7 HDD los te koppelen en dan de installatie te hervatten van het begin. Gaat dit?
 
Ja een verse installatie van win 8.1 64Bit op een 2e HD van 1GB start wel op via de cd (bios instelling ) dezelfde dvd als de 1e maal goed ging. Op 1e HD staat win 7 Ultimate mvg

Als ik het goed begrijp wilt u windows 8.1 installeren op een harde schijf van 1GB???????????????????????

ik denk niet dat dit ooit zal lukken.

Windows 8.1 is na installatie op de harde schijf 8,2 GB groot en op dvd 3,6 GB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan