Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Het heeft niet lang geduurd: de beveiliging van Windows 8 zou gekraakt zijn. Een onbekende hacker heeft laten weten dat de eerder gelekte RTM-versie illegaal geactiveerd kan worden.
Het kat-en-muisspel tussen softwarebedrijven en hackers zal nog wel een tijdje doorgaan. Gisteren werd bekend dat Microsoft extra goed gaat opletten op de beveiliging van OEM-versies van Windows, vandaag publiceert Neowin screenshots waaruit zou blijken dat Windows 8 alweer gekraakt is.
bron:windows-8-gekraakt
 
Er zijn tegenwoordig al zeer veel software bedrijven die nog weinig moeite steken in het beveiligen van hun software. En zoals je ziet, Microsoft kan het ook niet afhouden, ondanks alle moeite waarschijnlijk. Jaren ontwikkeling misschien en gekraakt in weken... Tja... wat doe je dan e.
 
deze week bij aankoop van een laptop bij Makro: Win8 prof € 14.99. geruchten doen de ronde Win8 Ultimate €33,00.
Win7 OEM,upgrade of Full kost meer dan Win8. is Win8 het kraken waard (tvg met Vista, trekt ook op niets).
Tja ieder zijn eigen mening, ik blijf nog efkes bij mijn XP Pro en Win7 Ulti en wacht rustig af.
Win 8 viel tegen in mijn virtuele machine! echte Vista looks, niet echt gebruiks vriendelijk.
 
Tja, zo lang er beveiligd wordt zal er gekraakt worden maar het moet natuurlijk de moeite waard zijn. Het resultaat gaat zijn dat Microsoft de volgende beveiligings software weer zwaarder gaat maken wat natuurlijk de uiteindelijke kostprijs zal opdrijven en de uiteindelijke software complexer zal zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan